1,132 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

مشاوره آنلاین بیمه

مشاوره آنلاین بیمه در واتساپ| بیمه خانه

مشاوره قبل از خرید بیمه از مسائل بسیار مهم  و ضروری است. برای خرید بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه بدنه، بیمه مسئولیت، درمان تکمیلی و … نیاز به کارشناس باتجربه جهت اخذ راهنمایی برای خرید پوشش های مناسب و رعایت نکات فنی در بیمه نامه است. حال تصور کنید شما می توانید قبل از خرید بیمه مورد نظرتان از کارشناس مربوطه مشاوره آنلاین بیمه دریافت کنید و سپس بتوانید در همان سامانه برای خرید بیمه، سفارش خود را ثبت  کنید. این امکان مدتی است توسط سامانه بیمه خانه امکان پذیر شده است. بیمه خانه نیز یک سامانه مشاوره آنلاین بیمه است که می توانید به صورت کاملاً رایگان قبل از خرید بیمه مورد نظر، مشاوره فنی دریافت کنید و در صورت صلاح دید سفارش خود را برای خرید بیمه مورد نظرتان ثبت کنید. سپس در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته شده و با هماهنگی های لازم بیمه نامه شما صادر می گردد و به صورت رایگان درب منزل یا هرجایی که بخواهید بیمه نامه خود را تحویل می گیرید.

چطور از بیمه خانه مشاوره آنلاین بیمه دریافت کنیم؟

جهت دریافت مشاوره آنلاین می توانید از طریق آدرس ذیل با شماره تماس قرار داده شده در واتساپ و سایر پیام رسان ها با ما در تماس باشید.

بیمه خانه چیست؟

بیمه خانه یک سایت مشاوره و خرید آنلاین بیمه است. مزیت بیمه خانه مشاوره فنی رایگان در خصوص انواع بیمه است. شما می توانید انواع بیمه از جمله،  بیمه مسافرتی،   بیمه شخص ثالث،   بیمه بدنه،   بیمه مسئولیت مدنی،   بیمه اتش سوزی و زلزله و … را با فشردن دکمه ذیل از سامانه بیمه خانه تهیه فرمایید.

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »