358 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

خرید اینترنتی بیمه سامان

خرید اینترنتی بیمه سامان- بیمه خانه

خرید اینترنتی بیمه سامان، انواع رشته های بیمه ای شرکت سامان را از سایت بیمه خانه همراه با دریافت مشاوره رایگان به صورت اینترنتی تهییه نمایید. همچنین ارسال انواع بیمه به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می گیرد. بیمه خانه یک سایت خرید آنلاین بیمه است که انواع بیمه مانند بیمه تکمیلی درمان، بیمه مسافرتی، بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه شخص ثالث، بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی و .. ارائه می گردد. بیمه خانه سایتی معتبر در زمینه ارادئه آنلاین بیمه و همچنین مورد تأیید سامانه اعتماد الکترونیک (اینماد)  است. لذا با خرید آنلاین بیمه از سامانه بیمه خانه هم در وقت صرفه جویی نمایید و هم از ارسال رایگان بیمه و برخی تخفیفات ویژه این سامانه استفاده نمایید.  

بهترین بیمه های شرکت سامان چیست؟

بیمه سامان یک شرکت معتبر، پشیرو و سرآمد در رشته های مختلف بیمه ای است. اما به هر حال بهترین شرکت های بیمه هم در برخی رشته های بیمه آنچنان که باید به جهت شرایط، پوشش ها، حق بیمه، خسارت و .. خوب نیستند. در مقابل برخی شرکت های بیمه که از شرکت های سرآمد هم نیستند، در رشته یا رشته هایی جزء بهترین ها محسوب می شوند. و اما برسیم به رشته های بیمه ای سرآمد شرکت سامان که در ادامه به آن ها می پردازیم.

بیمه تکمیلی سامان

بهترین بیمه های شرکت سامان، بیمه سامان در بیمه درمان تکمیلی مخصوصاً نوع انفرادی آن از شرکت های سرآمد و پیشرو است. بیمه درمان تکمیلی انفرادی را تا زمان نگارش این مقاله تنها چند شرکت بیمه ارادئه می دهند که بیمه سامان یکی از آن ها به شمار می آید. همچنین این بیمه در 15 طرح متنوع عرضه می گردد. طرح عقیق بیشترین سقف تعهدات را بین سایر طرح های بیمه تکمیلی این شرکت دارد. 

بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

بیمه عمر و تشکیل سرمایه life insurance نیز یکی دیگر از رشته های سرآمد این شرکت محسوب می شود. بیمه عمر و تشکیل سرمایه که با نام بیمه عمر و زندگی هم شناخته شده می باشد یک رشته بیمه ای پر طرفدار در خیلی از کشور های پیشرفته  دنیا مانند ژاپن، آمریکا و .. و کم طرفدار در کشور خودمان است. البته در سال های اخیر وضعیت این رشته بیمه ای بهتر شده است. به طور خلاصه بیمه عمر و تشکیل سرمایه را می توان این گونه تعرف نمود که با پرداخت حق بیمه در مدت زمانی مشخص از طرف بیمه گذار (پرداخت کننده حق بیمه)، بیمه گر ( شرکت بیمه) موظف می شود مبلغی را به عنوان اندوخته بیمه نامه به وی پرداخت نماید. علاوه بر این نیز بیمه گذار تحت پوشش هایی از جمله پوشش فوت قرار دارد. برای اطلاع بیشتر از این بیمه نامه وارد فروشگاه بیمه خانه شوید.

بیمه مسافرتی سامان

یکی دیگر از رشته های بیمه ای خوب شرکت سامان بیمه مسافرتی Travel Insurance این شرکت است. بیمه مسافرتی بیمه ای بسیار مهم به شمار می آید تا حدی که برای دریافت ویزای کشورها تهیه آن الزامی است. بیمه مسافرتی پوشش های متنوعی دارد که شما را در برابر خطرات و خسارات احتمالی تحت پوشش قرار می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد شوید.

انواع بیمه های سامان

رشته های بیمه ای دیگری  مانند بیمه مسئولیت این شرکت هستند که بیمه های خوبی به شمار می آیند. برای دریافت اطلاعات و خرید این بیمه ها وارد سامانه خرید آنلاین بیمه خانه شوید. بیمه خانه انواع مختلف بیمه های سامان مانند بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه بدنه، بیمه مسئولیت، بیمه موبایل  و… این شرکت را ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »