1,793 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

آموزش فروش بیمه عمر را قورت بده

دوره آموزش فروش بیمه عمر

آموزش فروش بیمه عمر را قورت بده، یک مینی دوره آموزشی 2 ساعته است که توسط یکی از اساتید مجرب این حوزه با ذکر نکاتی مهم آموزش داده شده است. همانطور که میدانید بیمه عمر در ایران همچون خیلی از کشور های پیشرفته با استقبال خوبی همراه نیست. مثلاً در ژاپن طبق گزارش بانک جهانی 36% این کشور تحت پوشش بیمه عمر کلی هستند. همچنین 20% جمعیت تحت پوشش بیمه ای با نام بیمه عمر پزشکی می باشند. کانادا نیز با وجود این که به شرایط اقتصادی خوب معروف است اما در زمینه بیمه عمر آمار چشمگیری دارد. به طور کلی در کشورهای پیشرفته استقبال خرید بیمه عمر به نسبت کشور ما خیلی بیشتر است. اما دلیل آن چیست؟

استقبال کم مردم ایران به خرید بیمه عمر

علت استقبال و تقاضای کم خرید بیمه عمر حتماً دلایل متعددی دارد که شاید مهم ترین آن وضعیت اقتصادی باشد. همانطور که میدانید به علت تورم های سنگین و از طرفی شرایط اقتصادی خانواده ها هم قدرت خرید این بیمه نامه کم می شود. همچنین مهمتر از دلیل فوق، به دلیل تورم های زیاد و بی ارزش شدن سرمایه افراد در صورتی که سرمایه آن ها در ملک، طلا، دلار و … نباشد، تقاضای خرید این بیمه نامه را کاهش داده است.

البته این ها دلایلی هستند که بسیار واضح می باشند و برای بررسی دقیق تر آن باید این موضوع حسابی کارشناسی شود. با وجود همه موارد فوق اما بیمه عمر بیمه ای که فقط برای سرمایه گذاری باشد نیست و هویت آن همان پوشش فوت بیمه عمر است. همچنین پوشش های متنوع دیگری نیز دارد که می تواند برای افراد مفید باشد. لذا آگاه سازی افراد در مورد این بیمه نامه به تقاضای بیشتر افراد می تواند کمک کند. با ما همراه باشید.

بیمه عمر یونیت لینک سامان به دلیل طراحی بیمه عمر که شاید بتواند تا حدودی این تورم ها را خنثی سازد، شاید  بتواند این مشکل را حل کند. برای آشنایی بیشتر با بیمه عمر یونیت لینک سامان وارد شوید.

با وجود این استقبال کم نسبت به بیمه عمر و تشکیل سرمایه، فروش این بیمه را کاری دشوار کرده است. لذا نیاز است تا با تسلط به مسائل فنی بیمه عمر، شناخت بیمه عمر شرکت های مختلف و همچنین آموزش نکاتی در خصوص بازاریابی و فروش، خود را در فروش بیمه عمر تقویت کنیم.

فروش بیمه عمر را قورت بده چه کمکی به ما می کند؟

مینی دوره آموزش فروش بیمه عمر را قورت بده در مدت زمان 2 ساعت توسط استاد جناب آقای علی کاظمی فرد نکاتی مهم و ارزشمند را که در فروش بیمه عمر به بازاریابان این حوزه کمک می کند را مطرح کرده است. با دیدن این دوره آموزشی قرار نیست معجزه ای در فروش بیمه عمر برای شما اتفاق بیفتد اما برای بازاریابی محصول عمر باید آموزش های مختلفی را ببینیم و آن ها را تکرار و تمرین Insurance Sales Training کنیم. لذا با تکرار و تمرین و کسب تجربه به یک فروشنده بیمه عمر درجه اول می توانیم تبدیل شویم.

بنابراین مینی دوره آموزشی مذکور، یک آموزش در خصوص فروش بیمه عمر است که می تواند برای فروشنگان این محصول بیمه ای مفید باشد و قطعاً در این مسیر برای رسیدن به مقصود باید آموزش های متعددی را طی کنیم.

سرفصل های مینی دوره آموزش فروش بیمه عمر را قورت بده

سرفصل های دوره آموزش بیمه عمر
  1. آموزش پوشش های بیمه عمر و شناخت پرسشنامه
  2. آموزش حق بیمه عمر و روش های پرداخت
  3. تضمین شرکت های بیمه
  4. ابزار کامل در فروش
  5. شناسایی ریسک های مشتری
  6. شناخت رقبای خود در بازار
  7. آموزش رفع خجالت و افزایش اعتماد به نفس
  8. نکته های مهم برای فروش بیشتر بیمه عمر
  9. آموزش مستمر
  10. روش ارتباط با مشتری
  11. فروش به صورت جشنواره ای
  12. فروش بیمه با مبالغ بالا
  13. تبدیل بهانه های مشتری به فرصت
  14. داشتن انگیزه
  15. هدف فروش و برنامه ریزی
  16. تأثیر ورزش و تغذیه
  17. داستان ضمیر ناخودآگاه و تأثیر آن در زندگی

دوره آموزش فروش بیمه عمر توسط استاد جناب آقای علی کاظمی فرد با بیش از 15 سال سابقه در صنعت بیمه که موفق به دریافت رتبه در جشنواره فروش بیمه سامان در سال های 1388 و 1397 می باشند آموزش داده شده است. همچنین ایشان در جشنواره سال 97 بیمه سامان وظیف آموزش تعدادی از نمایندگان بیمه سامان را داشتند.

آکادمی بیمه خانه چیست؟

بیمه خانه یک سامانه فروش آنلاین بیمه است و آکادمی این سامانه ارائه دهنده آموزش های مخصوص نمایندگان بیمه است. خیلی وقت نیست که از راه اندازی آکادمی بیمه خانه می گذرد. لذا فعلاً مینی دوره آموزش فروش بیمه عمر را قورت بده در این آکادمی قرار گرفته است. بنابراین در آینده ممکن است آموزش های متعددی برای نمایندگان در آن قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات