3,156 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه عمر یونیت لینک سامان

بیمه عمر یونیت لینک سامان

بیمه عمر یونیت لینک سامان، بیمه ای که اندوخته بیمه گذاران خود را همراه با سود تضمینی در بازار بورسِ کشور، سرمایه گذاری می کند. لذا این بیمه نامه امکان مقابله با تورم و حفظ ارزشِ سرمایه گذاران را فراهم می سازد. بیمه عمر یونیت لینک سامان، همانطور که از نامش مشخص است مخصوص شرکت بیمه سامان می باشد. به عبارت دیگر، تنها ارائه دهنده آن در بین شرکت های بیمه، شرکت بیمه سامان است. بیمه مذکور با مجوز بیمه مرکزی توسط شرکت سامان ارائه گردیده و تمامی ویژگی های بیمه عمر و تشکیل سرمایه شرکت سامان را دارا می باشد. لذا در این بیمه نامه همچون بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه گذار علاوه بر پوشش فوت می تواند از پوشش های فوت حادثی، از کار افتادگی، امراض خاص، معافیت از پرداخت حق بیمه و . . . استفاده نماید.

همچنین جهتِ خرید بیمه عمر سامان، می توانید از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

بیمه عمر یونیت لینک سامان چیست؟

بیمه عمر یونیت لینک سامان سرمایه های بیمه گذاران (اندوخته بیمه نامه) را در صندودقی به اسم یونیت در بازار بورس ایران سرمایه گذاری می کند. بنابراین با سرمایه گذاری اندوخته بیمه نامه بیمه گذار در صندوق بورس یونیت، سرمایه بیمه گذاران امکان بهره مندی از نوسانات افزایشی بازار را پیدا می کند. سهام ها در بازارهای سرمایه هیچ گاه یک مسیر مستقیم را طی نمی کنند و همواره نوسانات افزایشی و کاهشی را تجربه می کنند. احتمالاً برایتان سوأل پیش می آید که سرمایه گذاری در بازار بورس علاوه بر سود می تواند ضرر هم داشته باشد و این یک ریسک برای سرمایه شما به حساب می آید. درجواب باید گفت برای طراحی این بیمه نامه بیشتر از این ها فکر شده و لذا تضمینی برای جلوگیری از ضرر بیمه گذار در نظر گرفته شده است. برای پاسخ به این سوال، در این مقاله با ما همـراه باشید.

نرخ تضمین 5% و پوشش ضرر احتمالی

بله در بیمه یونیت لینک برای این موضوع راهکار نرخ تضمین 5% در نظر گرفته شده است. به این معنی که در صورت ریزش سهام های خریداری شده در صندوق یونیت، اصل سرمایه بیمه گذار به همراه 5% سودِ روز شمار سالیانه، نزد شرکت بیمه سامان تضمین می گردد. جذابیت بیمه عمر یونیت لینک، تضمین اندوخته بیمه گذار به همراه سود تضمینی است. به این ترتیب بیمه گذاران بدون نیاز به وقت گذاشتن و دانش لازم برای ورود به بازار بورس، می توانند با داشتن بیمه عمر وارد این بازار شوند. به این صورت بیمه گذاران هم می توانند از سود های احتمالی و نوسانات افزایشی این بازار بهره مند گردند و هم در صورت ضرر احتمالی این خسارت توسط شرکت بیمه سامان پرداخت می گردد. به عبارتی دیگر، سرمایه خود را وارد بازار بورس کنید و مدیریت آن را به بیمه سامان بسپارید. در صورتی که سود کردید نوش جانتان و در صورت ضرر اصل پول و سود تضمینی را دریافت نمایید.

مزایای بیمه یونیت لینک سامان نسبت به بیمه عمر و تشکیل سرمایه

در بیمه یونیت لینک سامان، این امکان برای بیمه گذار در نظر گرفته شده است که از همان شروع بیمه نامه مبالغی را به اندوخته خود اضافه و یا مبالغی را برداشت کند. لذا نیازی نیست وی از همان شروع خرید بیمه نامه، کل مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری را یکجا به اندوخته بیمه نامه واریز نماید. مزیت مهم بیمه مذکور امکان سرمایه گذاری در بازار سرمایه و شراکت تنها در سود در کنار تضمین اصل پول می باشد. همچنین به دلایل تورم های شدید سالیانه، امکان مهار تورم حداقل تا حدودی توسط نوسانات افزایشی بازار سرمایه امکان پذیر است.

بیمه عمر یونیت را از کجا تهیه کنیم؟

بیمه عمر یونیت لینک تنها توسط شرکت بیمه سامان ارائه می گردد و لذا آن را باید از نمایندگان بیمه سامان تهیه نمود. سامانه بیمه خانه یک سامانه خرید اینترنتی انواع بیمه است که انواع بیمه مانند خرید بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، خرید بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی منازل و… را همراه با مشاوره رایگان ارائه می دهد. همچنین ارسال انواع بیمه در بیمه خانه به سراسر کشور رایگان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

بیمه عمر یونیت لینک