437 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

افتتاح حساب وکالتی بانک ملی در سامانه فیروزه

افتتاح حساب وکالتی بانک ملی در سامانه فیروزه

افتتاح حساب وکالتی بانک ملی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبِ بانک، در سامانه فیروزه بانک ملی امکان پذیر است. بانک ملی ایران با راه اندازی سامانه فیروزه، برای مشتریان خود که در این بانک یک حساب عادی یعنی سپرده کوتاه مدت دارند، امکان وکالتی نمودن حسابشان را تنها با چند کلیک فراهم نموده است. 

بله، همانطور که متوجه شدید برای افتتاح حساب وکالتی در بانک ملی، نیاز است تا در این بانک یک حساب معمولی داشته باشید. لذا در غیر اینصورت، ابتدا نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام نموده و سپس از طریق سامانه فیروزه نسبت به وکالتی نمودن حساب خود اقدام نمایید. مراحل تبدیل حساب بانک ملی به حساب وکالتی را همراه با آموزش تصویری در ادامه دنبال می نماییم.

آموزش تصویری افتتاح حساب وکالتی یانک ملی در سامانه فیروزه

همانطور که پیشتر ذکر شد برای افتتاح حساب وکالتی نیاز است تا در بانک ملی یک حساب عادی داشته باشد تا در این سامانه آن حساب را به حساب وکالتی تبدیل نماییم و در واقع به کارگزار مورد نظرمان وکالتِ مسدود سازی و برداشت وجه معاملاتمان را (البته در صورت انجام معامله) بدهیم. با وکالتی نمودن حساب خود، امکان معاملات در بورس کالا و یا برای خرید خودرو از خودروسازان را فراهم می نماییم.

در مرحله اول باید وارد سامانه فیروزه شوید و همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید از طریق یکی از دو گزینه، ورود با اطلاعات کارت بانک ملی و یا ورود با احراز هویت بانک ملی (بام) نسبت به ورد خود به سامانه اقدام نمایید. ما از طریق گزینه اول یعنی ورود با اطلاعات کارت بانک ملی نسبت به ورود خود اقدام می نماییم.

بعد از مشاهده آموزش، از طریق دکمه ذیل وارد سامانه فیروزه شوید.

ورود به سامانه فیروزه بانک ملی

در این مرحله با وارد نمودن کد ملی، شماره تلفنِ همراهِ صاحبِ حساب و اعداد قابل مشاهده در تصویر امنیتی با انتخاب دکمه ادامه وارد مرحله بعد شوید.

مرحله ورود کد ملی و شماره همراه صاحب حساب

سپس یک کد 5 رقمی از طرف بانک ملی برای شماره همراه وارد شده پیامک می شود. کد مذکور را وارد نموده و دکمه ادامه را بفشارید.

ورود کد پیامک شده از بانک ملی به شماره همراه وارد شده

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است در این مرحله می بایست اطلاعات کارت بانکی که قصد وکالتی نمودن آن را دارید وارد نموده و دکمه ارسال رمز پویا را بفشارید. سپس رمز پویا را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. در نهایت وارد سامانه شده و حساب خود را وکالتی نمایید.

مرحله ورود اطلاعات کارت بانکی بانک ملی جهت تبدیل آن به حساب وکالتی

لازم به ذکر است برای افتتاح حساب وکالتی بانک ملت در سامانه بستام می توانید از آموزش تهیه شده استفاده نمایید.

حساب وکالتی بانک ملی چیست؟

حساب وکالتی در بانک ملی مانند وکالتی نمودن حساب در سایر بانک ها صرفا جهت انجام معاملات در بورس کالا و به تازگی برای سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان (خودروهای داخلی)، جهت خرید خودرو، صورت می پذیرد. در واقع با تبدیل حساب خود به حساب وکالتی این اجازه را به کارگزار می دهید تا برای انجام معاملات مبلغ معامله را مسدود و در صورت انجام معامله برداشت نماید. البته در صورت عدم موفقیت در انجام معامله وجه مذکور آزاد می گردد. لازم به ذکر است حساب وکالتی شما هیچ تغییر دیگری در حساب شما ایجاد نمی نماید و میتوانید از آن حساب مانند سابق استفاده نمایید.

سوالات مربوطه

سامانه فیروزه متعلق به بانک ملی است و جهت افتتاح حساب وکالتی به صورت آنلاین، برای مشتریان بانک ملی فراهم شده است.

افتتاح حساب وکالتی در سامانه فیروزه تنها با چند کلیک و با وارد نمودن شماره ملی، تلفن همراه و اطلاعات حساب بانکی خود در بانک ملی، امکان پذیر است.

برای افتتاح حساب وکالتی در هر بانکی، بایستی در بانک مربوطه یک حساب عادی یا همان سپرده کوتاه مدت داشت.

سامانه بیمه خانه

سامانه بیمه خانه سامانه ای جهت مشاوره و فروش آنلاین انواع رشته های بیمه ای مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه عمر و سرمایه گذاری و … می باشد. لذا جهت دریافت مشاوره و یا خرید بیمه موردنظرتان به سامانه ذیل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات