318 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

خرید بیمه آتش سوزی اجباری شد

بیمه آتش سوزی اجباری شد| وبلاگ بیمه خانه

خرید بیمه آتش سوزی طبق مصوبه قانون خرید بیمه اجباری ساختمان مسکونی توسط مجلس از فروردین ماه سال 1400 اجباری شد. طبق این قانون که توسط مدیریت سازمان بحران آقای اسماعیل نجار مطرح شد، همه مالکان ساختمان ملزم به خرید بیمه آتش سوزی برای منازل خود شدند.

علت اجباری شدن بیمه آتش سوزی

در سال های اخیر متأسفانه شاهد بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله بودیم. زلزله کرمانشاه، سیلی که مناطق مختلف کشور را تحت تأثیر خود قرار داد و خسارات جانی و مالی برای مردم آن مناطق به وجود آورد. جدای از آسیب جانی که این حوادث در بر دارند، آسیبی که به منازل مردم و وسایل آن وارد می شود، مشکلی است که با خرید بیمه آتش سوزی که پوشش های اصلی آن شامل آتش سوزی، صاعقه و انفجار است و می توان پوشش های اضافی مانند زلزله، سیل، طوفان، آتش فشان، ترکیدگی لوله و … را با پرداخت مبلغ بیشتری خریداری نمود، قابل رفع است. همچنین با وجود داشتن بیمه آتش سوزی منازل از بار ملی دولت در این حوادث نیز کاسته می شود.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی و زلزله

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی و زلزله می توانید به سامانه های خرید آنلاین بیمه مانند بیمه خانه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت بیمه مورد نظرتان صادر گردد و با ارسال رایگان آن را دریافت کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین از سایت بیمه خانه و از طریق برنامه واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »