733 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

پرداخت هزینه عمل چشم با بیمه درمان تکمیلی

پرداخت هزینه عمل چشم درجراحی های چشم مانند آب مروارید و آب سیاه و … که جنبه درمانی (جنبه زیبایی ندارند) دارند در صورتیکه قبل از خرید بیمه نامه این بیماری در فرد بیمه شده نباشد و در مدت زمان داشتن بیمه نامه دچار آن شود تحت پوششی با عنوان پوشش بیمارستانی  در بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان قرار می گیرد.

پوشش عمل چشم| بیمه خانه

پرداخت هزینه لیزیک چشم در بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان

هزینه های مربوط به عمل لیزیک و لازک چشم تحت عنوان عیوب انکساری تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان قرار می گیرد. همچنین هزینه های مربوط به بینایی سنجی و  OCT  قبل از عمل لیزیک نیز تحت پوششی با عنوان پاراکلنیکی گروه یک و پارکلینیکی گروه دو قرار می گیرد.

مقاله مزایای بیمه عمر چیست؟ برای مطالعه شما عزیزان تهیه شده است.

برای استفاده از پوشش های بیمه درمان تکمیلی قبل از خرید بیمه نامه، فرد بیمه شده نباید مشکل یا بیماری خاصی که تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارد را داشته باشد، در غیر این صورت نمی تواند از پوشش مربوطه  استفاده کند. یعنی نباید فرد مشکل بینایی داشته باشد و برای عمل لیزیک اقدام به خرید این بیمه نامه کند لذا قبل از خرید بیمه نامه پرسشنامه سلامت پر می شود و بررسی های لازم توسط پزشک صورت می گیرد. همچننین دوره انتظار برای  پوشش عیوب انکساری سه ماه است و باید شماره چشم بیمه شده بیشتر از 3 دیوپتر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »