1,055 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

نحوه دریافت معرفی نامه از درمانت سامان

معرفی نامه بیمه تکمیلی - بیمه خانه

نحوه دریافت معرفی نامه از درمانت سامان، امکان صدور معرفی نامه بیمارستانی و پاراکلینیکی بیمه درمان تکمیلی در سایت درمانت سامان به صورت آنلاین فراهم شده است. برای این منظور وارد لینک قرارداده شده شوید.

بعد از ورود به لینک فوق وارد صفحه ذیل می شوید. همانطور که مشاهده می کنید فیلد نام کاربری و رمز عبور برایتان ظاهر می گردد، در هر دو فیلد کد ملی خود را وارد نمایید.

درخواست معرفی نامه درمان - بیمه خانه

سپس بعد از وارد کد ملی مانند تصویر ذیل وارد پیشخوان یا پنل کاربری خود می شوید. در مرحله اول روی گزینه پنل افراد که در تصویر مشخص شده است کلیک کنید. در مرحله بعد وارد گزینه درخواست معرفی نامه و در نهایت گزینه ثبت را بفشارید.

آموزش پنل کاربری درمانت - بیمه خانه

بعد از اینکه بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید صفحه اطلاعات معرفی نامه برایتان باز می شود. در این صفحه اطلاعات خواسته شده وارد نمایید. در فیلد بیمه گر شرکت بیمه، در فبلد نوع معرفینامه گزینه های بستری/بیمارستانی، پاراکلینیکی و دندانپزشکی نمایش داده می شود. در صورتی که معرفی نامه بیمارستانی نیاز دارید روی گزینه بستری/بیمارستانی و در صورتی که به معرفی نامه پاراکلینیکی (آزمایشات و …) یا دندانپزشکی نیاز دارید گزینه مورد نظرتلن را انتخاب نمایید. در فیلد مرکز نیز می توانید نام مرکزی که می خواهید به آن مراجعه کنید را وارد نمایید. مابقی گزینه هایی که ستاره قرمز دارند را نیز طبق آنچه خواسته شده پر نمایید و در آخر بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک نمایید. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید دوره فیلد شماره معرفی نامه با کادر آبی مشخص شده است. از شماره معرفی نامه می توان برای پیگیری درخواست استفاده نمود. 

درخواست معرفی نامه - بیمه خانه

برای پیگیری درخواست خود می توانید مجدد بر روی دکه گزینه درخواست معرفی نامه کلیک نمایید و در صفحه باز شده با پر کردن فیلدها درخواست خود را مشاهده نمایید.

پیگیری درخواست معرفی نامه درمان - بیمه خانه

جهتِ آگاهی و خرید بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل، اقدام نمایید.

جهت آگاهی و خرید بیمه عمر یونیت لینک سامان از طریق دکمه ذیل، اقدام نمایید.

بیمه خانه

فروشگاه بیمه خانه امکان خرید انواع رشته های بیمه ای مانند بیمه تکمیلی انفرادی سامان، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل و … را به صورت آنلاین ارائه میدهد. لذا جهتِ دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات