1,270 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

استعلام سابقه جبهه ارتش با سامانه aja.ir

استعلام سابقه جبهه ارتش با سامانه aja.ir

استعلام سابقه جبهه ارتش با سامانه aja.ir امکان پذیر است. سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به اختصار آجا، امکان استعلام سابقه حضور (با دریافت کد رهگیری) در جبهه را برای کسانی که از طرف ارتش عازم جبهه ها شدند، فراهم نموده است. لذا جهتِ ورود به سامانه مذکور و بهره مندی از خدمات آن، با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

نحوه استعلام سابقه جبهه در سامانه aja.ir

همه افرادی که از طرف ارتش به جبهه ها اعزام شدند و دارای 6 ماه حضور دواطلبانه در بازه زمانی (1359/06/31 تا 1367/05/29) (3/4 مدت حضور در مناطق عملیاتی، دواطلبانه محسوب می شود) هستند و همچنین دارای کارت ایثارگری باشند، می توانند در سامانه آجا کد رهگیری دریافت نمایند. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، پس از ورود به سامانه آجای ارتش با انتخاب گزینه کد رهگیری ایثارگران، دو گزینه (کد رهگیری پایوران و کد رهگیری وظیفه) نمایش داده می شود.

نحوه استعلام سابقه جبهه در سامانه aja.ir

لذا در صورتی که به صورت وظیفه اعزامِ جبهه ها شدید، گزینه کد رهگیری وظیفه و در صورتی که به شکل پایور در جبهه ها حضور داشتید، گزینه کد رهگیری پایوران را انتخاب نمایید. در نهایت با وارد نمودن کد ملی خود، می توانید نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام نمایید.

نکته:  در این سامانه ذکر شده است که این سامانه جهتِ اعلامِ کُد رهگیریِ شرکت در آزمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایثارگران و رزمندگان ارتش، راه اندازی شده است. و همچنین اگر ایثارگرانِ دارای کارت ایثار به هر دلیلی موفق به دریافت کد رهگیری نشدند، وارد سامانه سپهر آجا شده و یا با شماره 74547 – 021 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه معرفی شده ندارد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه فوق اقدام نمایید.

بنر تبلیغاتی بیمه درمان تکمیلی سامان

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات