64 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم
.

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک ملت pishkhan.banlmellat.ir

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک ملت pishkhan.banlmellat.ir

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک ملت pishkhan.banlmellat.ir می باشد. بانک ملت با راه اندازی سامانه پیشخوان الکترونیک، خدمات متعددی از جمله افتتاح حساب را به صورت الکترونیک ارائه می دهد. لذا جهت ورود به پیشخوان خدمات دولت و ایجاد حساب، با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

نحوه افتتاح حساب بانک ملت

ابتدا وارد پیشخوان الکترونیک ملت شده و گزینه افتتاح حساب را انتخاب نمایید. همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، نوشته شده: جهت افتتاح حساب غیر حضوری بانک ملت، بایستی از نصب برنامه کاربردی (اپلیکیشن) امضای ملت و دریافت گواهی نامه امضای الکترونیک اطمینان حاصل نمایید.

بعد از دانلود و نصب برنامه امضای الکترونیک با انتخاب گزینه (افتتاح حساب)، وارد صفحه ذیل شوید. سپس همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، اطلاعات درخواستی را وارد نمایید.

نحوه افتتاح حساب بانک ملت

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، در این مرحله، بایستی کد اعتبارسنجی که برای شماره همراهتان ارسال شده را وارد نموده و دکمه (تایید و ادامه) را بفشارید. سپس در مرحله 3، نوبت به تکمیلِ اطلاعاتِ درخواستی می رسد. لذا اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و وارد مرحله بعد شوید.

مراحل افتتاح حساب آنلاین بانک ملت

در مرحله 4، نوبت به انتخاب نوع حساب، شعبه بانک و … می رسد. لذا موارد خواسته شده را تکمیل نموده و دکمه ادامه را بفشارید. در مرحله 5 که در تصویر ذیل قابل مشاهده است بایستی اطلاعات هویتی و حساب را بررسی و تایید نمایید.

سپس وارد مرحله ششم یعنی مرحله امضای الکترونیک می شوید. جهت امضای الکترونیک ابتدا بایستی برنامه کاربردی امضای ملت را در گوشی خود دانلود نموده و بارکد را توسط برنامه اسکن نمایید. در نهایت با ورود به مرحله تایید انجام عملیات، افتتاح حساب شما با موفقیت به پایان می رسد.

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با بانک ملت ندارد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه فوق اقدام نمایید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات