111 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند

نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند

جهتِ اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند ابتدا هر دودستگاه را به یک وایفای متصل نمایید. سپس وارد بخشِ تنظیمات یا همان setting گوشی شوید و با انتخابِ گزینه More connectivity option و سپس روشن نمودن گزینه Cast، امکان اتصال را فراهم سازید. اما جهتِ یادگیریِ تصویریِ نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند، با ما همراه باشید. همچنین توجه داشته باشید که این آموزش مربوط به انتقال تصویر گوشی روی TV می باشد.

نکته: جهتِ اتصال گوشی و تلیویزیون هوشمند، ابتدا باید هر دو دستگاه به یک وایفای Wi-Fi متصل باشند.

آموزش تصویری اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند

بعد از اتصال هر دو دستگاه به یک وایفای، همانطور که در تصویر ذیل مشخص شده است با ورود به بخش تنظیماتِ گوشی، گزینه More connectivity option (گزینه های اتصال بیشتر) را انتخاب نمایید.

انتخاب گزینه more connectivity options

بعد از ورود به بخش More connectivity option، گزینه Cast را انتخاب نمایید.

انتخاب گزینه Cast

سپس همانطور که در تصویر مشخص شده، گزینه Cast را روشن نمایید. بعد از روشن نمودن گزینه Cast، گوشی در حالتِ جستجوی تلویزیون های هوشمند قرار می گیرد.

روشن نمودن گزینه Cast

در نهایت پس از جستجو، تلویزیونِ مورد نظر برایتان نمایش داده می شود. لذا کافیست تلویزیونِ مورد نظر را در لیست نمایش داده شده انتخاب نموده تا دستگاه تلفن روی تلویزیون نمایش داده شود. دقت داشته باشید که تلویزیون باید روشن باشد تا اتصال برقرار شود.

نمایش نام تلویزیون هوشمند

جهتِ خرید بیمه موبایل با پوشش سرقت از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات