479 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه حساب وکالتی بانک مهر ایران customers.qmb.ir/vekalati

سامانه حساب وکالتی بانک مهر ایران customers.qmb.ir/vekalati

سامانه حساب وکالتی بانک مهر ایران customers.qmb.ir/vekalati می باشد. بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت امکان ایجاد حساب وکالتی به صورت اینترنتی، سامانه مذکور را راه اندازی نموده است. لذا جهتِ ورود به سامانه مذکور و بهره مندی از خدمات آن، با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

توجه: سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با بانک مذکور ندارد. 

نکته: همانطور که در تصویر فوق قابل مشاهده است، (در حال حاضر) بعد از وکالتی نمودنِ حساب برای (خودروسازی ایران خودرو)، مبلغی در حساب شما مسدود می گردد. لذا زمان ایجاد این نوع حساب برای کارگزاری ها، همیشه متن های ذکر شده را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است، جهتِ ایجاد حساب وکالتی بایستی در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب داشته باشید، لذا در صورتیکه در این بانک هیچ حسابی ندارید، می توانید با افتتاح حساب آنلاین بانک مهر ایران اقدام نمایید. 

چرا باید حساب وکالتی ایجاد نماییم؟

حساب وکالتی در واقع تبدیل حساب عادی مشتری به حساب وکالتی جهتِ دسترسی کارگزار به حساب مذکور برای مسدود سازی و برداشت مبلغ جهتِ انجام معامله است. به عنوان مثال شما برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو، اقدام به تبدیل حساب خود به حساب وکالتی می نمایید تا خودروساز جهت انجام معامله، امکان دسترسی به حساب شما و مسدود سازی مبلغ معین شده را داشته باشد. لذا در صورتیکه شما واجد شرایط خرید اعلام شوید، این مبلغ برداشت و در غیر اینصورت مبلغ از مسدودی خارج می شود.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه فوق اقدام نمایید..

توجه: سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با بانک مذکور ندارد. 

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات