101 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

اسکرین شات سه انگشتی در گوشی شیائومی

اسکرین شات سه انگشتی در گوشی شیائومی

اسکرین شات سه انگشتی در گوشی شیائومی به راحتی امکان پذیر است. راه های متعددی جهت گرفتن تصویرِ صفحه نمایشِ گوشی موبایل شیائومی وجود دارد که یکی از راحت ترین آن ها، استفاده از حالت سه انگشت می باشد. لذا همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، با کشیدن 3 انگشت خود روی صفحه نمایش به سمت پایین عکس تصویر گرفته می شود. (تصویر گرفته شده در گالری ذخیره می شود.)

کشیدن 3 انگشت روی صفحه نمایش

همچنین جهتِ مشاهده نحوه اسکرین شات در گوشی خود، می توانید مانند تصویر ذیل، از قسمت تنظیمات، بخش کادر جستجو، عبارت take a screenshot را جستجو نمایید. 

جستجوی عبارت take a screenshot

سپس وارد گزینه Take screenshot شده تا صفحه ای که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، برایتان نمایش داده شود. در این بخش، نحوه گرفتن اسکرین شات و فعال بودن یا نبودن آن ها قابل مشاهده است. لذا در صورتیکه این قابلیت در گوشی شما وجود داشته باشد گزینه slide 3 fingers down را مشاهده می نمایید. این گزینه نیز باید فعال باشد. (آبی بودنِ کنارِ گزینه به معنای فعال بودنِ یک قابلیت است.)

مشاهده قابلیت های اسکرین شات گوشی موبایل

گرفتن اسکرین شات با علامت قیچی

همچنین امکان گرفتن تصویرِ صفحه نمایش یا همان اسکرین شات با انتخاب گزینه قیچی در فهرستی که با کشیدن انگشت خود (بالا،سمت راست صفحه، انگشت خود را رو به پایین بکشید) نمایش داده می شود، امکان پذیر است.

استفاده از گزینه قیچی برای اسکرین شات

جهتِ خرید بیمه موبایل با پوشش سرقت از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات