273 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

آیا بیمه عمل زیبایی را تحت پوشش قرار می دهد؟

آیا بیمه عمل زیبایی را تحت پوشش قرار می دهد؟ عمل های زیبایی روز به روز با استقبال بیشتری روبرو می شود. هزینه جراحی های زیبایی مانند عمل بینی، اسلیو، بای پس معده و .. نیز مانند سایر جراحی ها سنگین است. برای خیلی از افراد سوال است که آیا بیمه های درمانی هزینه های اعمال جراحی زیبایی را تحت پوشش قرار می دهند. برای جواب به این سوال با ما همراه باشد.

همین ابتدا آب پاکی را بریزم روی دستتان، بیمه های درمانی هزینه اعمال جراحی زیبایی را پرداخت نمی کنند. این بیمه ها مخصوص جراحی هایی است که جهت درمان بیماری صورت می پذیرد. 

هزینه عمل بینی با بیمه درمان تکمیلی

عمل زیبایی بینی همانطور که پیشتر گفته شد توسط بیمه های درمانی پرداخت نمی گردد. اما عمل هایی مانند تنگ شدن دهلیز بینی، انحراف تیغه بینی و .. که جنبه درمان دارند نه زیبایی توسط بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی تحت پوشش قرار می گیرد.

هزینه عمل بای پس یا اسلیو معده با بیمه درمان تکمیلی سامان

هزینه عمل بای پس و اسلیو معده در بیمه تکمیلی| بیمه خانه

در عمل بای پس یا اسلیو معده در صورتی که BMI (شاخص توده بدنی) فرد بالاتر از عدد 40 باشد این جراحی دیگر عمل زیبایی محسوب نشده و جنبه درمانی پیدا می کند. بدین ترتیب نیز این اعمال توسط بیمه درمان تکمیلی گروهی (در صورتی که این پوشش توسط کارفرما خریداری شده باشد و یا در بیمه وجود داشته باشد) تحت پوشش قرار می گیرد. در بیمه تکمیلی انفرادی این پوشش وجود ندارد.

هزینه عمل چشم در بیمه تکمیلی

هزینه عمل چشم در بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی نیز در صورتی که جنبه درمانی داشته باشد مانند آب مروارید، آب سیاه و ..  و همچنین جراحی لیزیک و لازک چشم تحت عنوان عیوب انکساری چشم تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند. چشم فرد بیمه شده باید بیش از 3 دیوپتر باشد تا مشمول این پوشش قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر مقاله هزینه عمل چشم در بیمه درمان تکمیلی را مطالعه نمایید.

شایان ذکر است ممکن است در بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی شرکت های بیمه ای مختلف با توجه به سیاست های آن شرکت ها شرایط متفاوتی در خصوص اعمال جراحی مذکور حاکم باشد. لذا توصیه می شود قبل از خرید این بیمه نامه شرایط بیمه نامه را حتماً مطالعه نمایید.

خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی در بیمه خانه

بیمه خانه یک سامانه خرید آنلاین بیمه است. برای خرید انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی، بیمه مسافرتی، بیمه موبایل و .. وارد سامانه بیمه خانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »