1,116 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه بدنه کیلومتری سامان

بیمه بدنه کیلومتری سامان - بیمه خانه

بیمه بدنه کیلومتری سامان، بیمه سامان بیمه بدنه ای طراحی نموده است که حق بیمه در آن با توجه به پیمایش کیلومتر خودرو تعیین می گردد. هر چه یک خودرو در یک بازه زمانی (مثلاً یکساله)، کیلومتر بیشتری را طی کند طبیعتاً بیشتر در معرض حادثه قرار می گیرد. لذا شرکت بیمه سامان با توجه به اینکه برخی رانندگان از متوسط کیلومتر بیمه بدنه یعنی پانزده هزار کیلومتر، مسافت کمتری را طی می نمایند و به تناسب آن برای بیمه گر ریسک کمتری دارند جهت ارزان تر شدن حق بیمه، بیمه بدنه فوق را طراحی نموده است. 

تفاوت حق بیمه معمولی و حق بیمه پیمایشی در بیمه بدنه

به عنوان مثال در تصویر ذیل حق بیمه معمولی یا همان پایه و حق بیمه کیلومتری یک خودروی چهار سیلندر با ارزش 1,500,000,000 تومان را مشاهده می نمایید. در این استعلام بیمه بدنه بدون هیچ پوشش اضافی و برای پیمایش 8000 کیلومتری انتخاب شده است.

قیمت بیمه بدنه کیلومتری - بیمه خانه

همچنین در تصویر ذیل که توسط خود سایت شرکت سامان منتشر شده است، دو نمونه حق بیمه برای خودروهایی با ارزش های 2,200,000,000 تومان و 7,500,000,000 تومان در انواع 5، 8 و 12 کیلومتر ذکر شده است. همانطور که مشاهده می نمایید، تفاوت چشمگیر حق بیمه در بیمه بدنه عادی و کیلومتری کاملاً مشهود است.

حق بیمه بیمه کیلومتری سامان - بیمه خانه

تفاوت بیمه بدنه کیلومتری و بیمه بدنه عادی چیست؟

همانطور که پیشتر ذکر شد در بیمه بدنه کیلومتری حق بیمه برای بیمه گذار به طور چشمگیری کمتر می شود. لازم به ذکر است تفاوتی در پوشش های بیمه بدنه عادی و کیلومتری نیست. 

شرایط بیمه بدنه کیلومتری چیست؟

بیمه بدنه کیلومتری در سه بسته مختلف پنج، هشت، و دوازده هزار کیلومتری برای بازه زمانی 1 سال و یا کمتر توسط شرکت سامان ارائه می گردد. همچنین امکان بهره مندی از تخفیفات بیمه بدنه قبلی که کیلومتری هم نبوده است، وجود دارد. همینطور در بیمه بدنه پیمایشی در صورت تمام شدن کیلومتر انتخاب شده، امکان شارژ کیلومتر وجود دارد. پوشش تصادف خودرو در حال حرکت و ساکن یعنی حادثه های مرتبط با خودرو های پارک شده نیز در این بیمه نامه وجود دارد.

دستگاه کیلومتر شمار در بیمه بدنه پیمایشی

بیمه بدنه پیمایشی به دو صورت یعنی با دستگاه کیلومتر شمار یا همان دور وَرز و بدون دستگاه دور وَرز در حق بیمه های متفاوت صادر می گردد. به این شکل که که در صورت استفاده از دستگاه کیلومتر شمار سامان حق بیمه کمتری پرداخت می نمایید. 

در صورت درخواست بیمه گذار برای بیمه مذکور با دستگاه دور وَرز، در زمان کوتاهی کارشناس مربوطه جهت بازدید خودرو و  نصب دستگاه در خودرو فرستاده می شود. همچنین در صورتی که بعد از اتمام بیمه نامه قصد تمدید نداشته باشید می توانید با تحویل این دستگاه ده درصد حق بیمه البته تا سقف دویست هزار تومان را دریافت نمایید. 

خرید بیمه بدنه کیلومتری سامان از بیمه خانه

بیمه خانه یک سامانه خدمات آنلاین بیمه است که در خصوص فروش اینترنتی و مشاوره انواع بیمه فعالیت می نماید. در بیمه خانه انواع بیمه مانند  بیمه موبایل و تبلت، خرید بیمه بدنه، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی خانه و … را ارائه می دهد. برای خرید بیمه بدنه پیمایشی نیز از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات