937 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه پرداخت دیون قانونی خودرو serwis.ir/toll/login

سامانه پرداخت دیون قانونی خودرو

سامانه پرداخت دیون قانونی خودرو serwis.ir/toll/login می باشد. این سامانه در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به آدرس اینترنتی nobatdehi.epolice.ir برای خودرو هایی که دیون قانونی یعنی مالیات، خلافی و عوارض دارند معرفی می شود. لذا جهتِ پرداخت مالیات، خلافی و عوارض خودرو، با فشردن دکمه ذیل وارد سامانه مذکور شوید.

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، زمان دریافت نوبت برای تعویض پلاک در صورت داشتن خلافی، مالیات و .. با پیام این وسیله نقلیه دارای بدهی … می باشد مواجه می شوید. در انتهای پیام همانطور که در تصویر با علامت پیکان مشخص شده است، دکمه استعلام و پرداخت دیون قانوی وسیله نقلیه برایتان نمایش داده شده است که با کلیک روی آن به آدرسِ serwis.ir/toll/login که پیشتر ذکر شد، هدایت می شوید. 

پیام این وسیله نقلیه دارای بدهی است در سامانه دریافت نوبت تعویض پلاک

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با مطلب منتشر شده ندارد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه حوادث انفرادی، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «سامانه پرداخت دیون قانونی خودرو serwis.ir/toll/login»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات