769 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

استعلام وضعیت اعتباری چک با سامانه بانک مرکزی cbi.ir

استعلام وضعیت اعتباری چک با سامانه بانک مرکزی cbi.ir

استعلام وضعیت اعتباری چک با سامانه بانک مرکزی cbi.ir به راحتی و با وارد نمودن شناسه صیادی امکان پذیر است. برای این منظور ابتدا بایستی وارد سامانه بانک مرکزی شده و از قسمت فهرست، وارد گزینه نظام پرداخت و زیرساخت – استعلام چک – استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی شوید. اما ما برای سهولت کار آدرس اینترنتی مرحله نهایی را در دکمه ذیل قرار دادیم. لذا جهت ورو به بخش استعلام وضعیت اعتباری چک های صیادی در سامانه بانک مرکزی با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

بعد از ورود به بخش استعلامِ وضعیتِ اعتباری چک، همانطور که در تصویر فوق مشخص شده است بایستی شناسه صیادی چک را وارد نموده و بعد از وارد نمودن سوال امنیتی (حاصل جمع اعداد) دکمه استعلام چک صیادی را بفشارید.

نتیجه وضعیت اعتباری چک

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می نمایید، نتیجه وضعیتِ چک با متنِ (برگ چک به شناسه … در وضعیت سفید در پایگاه داده بانک مرکزی است) برایمان نمایش داده شده است. همینطور در قسمت پایین صفحه، با عنوانِ تفسیر رنگ ها معنی هر رنگ بیان شده است. در کل وضعیتِ چک ها با 5 رنگِ سفید، زرد، نارنجی، قهوه ای و قرمز مشخص می گردد که وضعیتِ سفید به معنای فاقد چک برگشتی بودن صادر کننده چک می باشد ( یا در صورت وجود سابقه، تمامی موارد سوء اثر شده است).

امیداوریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات