315 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

کد دستوری پرداخت قبض همراه اول

کد دستوری پرداخت قبض همراه اول

کد دستوری پرداخت قبض همراه اول #1*2*1* می باشد که با شماره گیری آن در تلفن همراه و بدون نیاز به اینترنت و تلفن هوشمند، می توانید نسبت به پرداخت قبض اقدام نمایید. لازم به ذکر است برای پرداخت قبض خطوط همراه اول کُدهای دستوری مختلفی موجود است، اما کُد دستوری فوق با کوتاه کردن مسیر، پرداخت را آسان تر می نماید. جهت مشاهده آموزش تصویری مراحل پرداخت قبض با کد دستوری با ما همراه باشید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

جهتِ پرداختِ صورتحساب از سامانه همراه اول با فشردنِ دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل پرداخت قبض همراه اول با کد دستوری

اولین مرحله جهتِ پرداختِ قبضِ  همراه اولِ خود یا هر شماره دیگری، شماره گیری کُد دستوری #1*2*1* می باشد. لذا همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید کد دستوری فوق را تایپ نموده و دکمه تماس را بفشارید.

نکته: برای استفاده از کد دستوری نیازی به اینترنت و تلفن همراه هوشمند نمی باشد.

نکته: برای استفاده از کد های دستوری باید مراحل را بدون معطلی سپری نمایید. لذا در صورتیکه یک مرحله، مدت زمان زیادی طول بکشد، ارتباط شما قطع شده و باید مجدد، مراحل را آغاز نمایید.

کد دستوری #1*2*1* را شماره گیری نمایید.

بعد از شماره گیری کد دستوری فوق، تصویر ذیل برایتان نمایش داده می شود. لذا همانطور که مشاهده می نمایید، در صورتیکه قصد پرداخت قبضِ شماره همراهی که با آن کد دستوری را شماره گیری نمودید را دارید، عدد 1 را تایپ نموده و دکمه ارسال send را بفشارید. در غیر اینصورت شماره تلفن مورد نظر را وارد نموده و سپس ارسال نمایید.

مرحله انتخاب شماره همراهی که قصد پرداخت قبض آن را دارید.

بعد از انتخاب شماره مورد نظر و ارسال آن، وارد مرحله انتخاب نوع قبض می شوید. لذا شماره تلفن به همراه قبض میاندوره و پایاندوره به شما نمایش داده می شود. بنابراین برای پرداخت قبض میاندوره عدد 1 و برای پرداخت قبض پایاندوره عدد 2 را وارد نموده و دکمه ارسال send را بفشارید.

مرحله انتخاب نوع قبض (میاندوره یا پایاندوره)

پس از انتخاب نوع قبض، نوبت به تأیید جهت پرداخت قبض می رسد. لذا عدد 1 را جهتِ تأیید، ارسال نمایید.

مرحله تایید جهت پرداخت

پس از تاییدِ قبض جهت پرداخت، بایستی شماره کارت عابر خود را انتخاب و یا وارد (تایپ) نمایید. زمانیکه که شما یکبار این کار را انجام دهید شماره کارت شما ذخیره می گردد و میتوانید آن را انتخاب نمایید. اما برای بار اول بایستی شماره کارت خود را وارد (تایپ) نمایید. بعد از وارد نمودن شماره کارت یا انتخاب آن، دکمه ارسال send را بفشارید.

مرحله انتخاب یا ورود شماره کارت

همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است بایستی رمز دوم ثابت خود را وارد نمایید یا با وارد نمودن عدد 1 و ارسال آن درخواست رمز یکبار مصرف (رمز پویا) نمایید. به دلیل آنکه استفاده از رمز دوم ثابت محدودیت هایی جهت استفاده دارد (مانند پرداخت تا سقف 100 هزار تومان)، ما با وارد نمودن عدد 1 و ارسال آن، درخواست رمز یکبار مصرف می دهیم. 

مرحله ورود رمز دوم یا درخواست رمز پویا

در صورت ورود رمز دوم که مراحل به اتمام می رسد. اما در صورتیکه درخواستِ رمز یکبار مصرف نمایید، با پیغام (رمز پویا از طریق پیامک ارسال خواهد گردید) مواجه می شوید.

نمایش پیغام (رمز پویا از طریق پیامک ارسال خواهد گردید).

سپس پیامکی حاوی متن (پس از دریافت رمز پویا کد دستوری #1* را جهت اتمام مراحل شماره گیری نمایید) برایتان ارسال می گردد.

دریافت پیامک حاوی پیام (بعد از دریافت رمز پویا کد دستوری #1* را جهت ادامه مراحل شماره گیری نمایید).

لذا پس از دریافت رمز پویا با شماره گیری کد دستوری #1* اقدام به ادامه مراحلِ پرداخت نمایید. دقت داشته باشید که حتما بعد از دریافت رمز پویا و یاداشت آن اقدام به شماره گیری نمایید، زیرا در صورتیکه دوبار این کد را شماره گیری کنید بایستی مراحل را از ابتدا سپری کنید.

شماره گیری کد دستوری #1* جهت ادامه مراحل پرداخت قبض

بعد از شماره گیریِ کد دستوری فوق، همانطور که در تصویر قابل مشاهده است با دو گزینه منوی اصلی و ادامه خرید قبلی مواجه می شوید. لذا عدد 2 را وارد (تایپ) نموده و دکمه ارسال را بفشارید.

عدد 2 را ارسال نمایید.

در نهایت واردِ مرحله ورودِ رمز پویا یا همان یکبار مصرف خواهید شد. لذا با وارد نمودن رمز یکبار مصرفی که در مراحل قبل دریافت و یادداشت نموده اید و فشردن دکمه ارسال send، مراحل را به اتمام برسانید.

در صورتیکه از مراحل خارج شدید، با شماره گیری #1*2*1* مجدد از ابتدا مراحل را آغاز نمایید.

مرحله ورود رمز یکبار مصرف و اتمام مراحل

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت انتشار مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعات مختلف می باشد. سامانه بیمه خانه اما بستر خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه می باشد. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات