24,996 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

نحوه ثبت نام در سامانه بام بانک ملی

نحوه ثبت نام در سامانه بام بانک ملی

نحوه ثبت نام در سامانه بامِ بانک ملی، همراه با تصاویر در این مطلب به صورت کامل آموزش داده شده است. سامانه بام که مخفف بانکداری الکترونیکی ملی است، امکان دریافت برخی خدمات بانکی را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک های ملّی، فراهم نموده است. لذا جهت نحوه ثبت نام در این سامانه در این مطلب با ما همراه باشید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل ثبت نام در سامانه بام

جهت ثبت نام در سامانه بام، ابتدا با فشردنِ دکمه ذیل، وارد صفحه ثبت نام شوید. سپس همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، بایستی 4 مرحله شروع ثبت نام، ثبت رمز فعالسازی، بررسی کارت و توافق نامه را طی نمایید.

نکته: جهت ثبت نام در سامانه بام،  شخص باید در بانک ملی دارای حساب فعال باشد. همچنین شماره همراه وی باید در سامانه پیام کوتاه بانک ملی ثبت شده باشد.  

در مرحله شروع ثبت نام کد ملی و شماره همراه خود را وارد نمایید. در صورتیکه شماره همراهِ شما در سامانه پیامِ کوتاهِ بانک ملی ثبت باشد یک پیامک حاوی شناسه فعالسازی به شماره همراهتان ارسال می شود.

مراحل ثبت نام در سامانه بام

در مرحله ثبت رمز فعال سازی، عدد داخل پیامک دریافتی را در قسمت شناسه فعال سازی وارد نمایید. سپس تاریخ تولدتان را طبق اطلاعات شناسنامه ای کامل نموده و دکمه ثبت رمز فعال سازی را بفشارید. توجه داشته باشید که مدت زمانِ اعتبارِ شناسه فعال سازی 10 دقیقه می باشد. لذا در صورتیکه این مدت زمان گذشت، مجدد اقدام به دریافت شناسه نمایید.

مرحله ثبت رمز فعال سازی

در مرحله بررسی کارت، همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، بایستی یکی از کارت های بانک ملی خود را انتخاب نموده و با وارد نمودن شماره cvv2 روی کارت عابر، دکمه دریافت رمز پویا را بفشارید. این مرحله جهت بررسی صحت اطلاعات کارت شما می باشد. در نهایت رمز دوم پویا برایتان ارسال می گردد. آن را در قسمت مربوطه وارد نموده و دکمه بررسی اطلاعات کارت را بفشارید.  

مرحله بررسی کارت بانکی

در مرحله چهارم بایستی متن توافقنامه را مطالعه نموده و در صورت تأیید، جمله شرایط و قوانین توافقنامه را می پذیرم را تیک دار نمایید. 

مرحله تایید توافقنامه

بعد از تایید توافقنامه بایستی نام کاربری و کلمه عبور برای خودتان انتخاب نمایید تا از این پس، به واسطه آن جهت ورود به سامانه اقدام نمایید. دقت داشته باشید انتخاب نام کاربری می بایست طبق شرایط مندج که در تصویر هم مشخص شده است انتخاب گردد.

مرحله انتخاب نام کاربری و کلمه عبور

بعد از انتخاب نام کابری، شرایط مندرج برای انتخاب رمز عبور نمایش داده می شود. لذا طبق شرایط مندرج، یک رمز عبور برای خودتان انتخاب نموده و در قسمت های مربوطه وارد نمایید. در نهایت دکمه پایان ثبت نام را فشرده و ثبت نام خود را نهایی کنید.

انتخاب رمز عبور طبق شرایط مندرج

بعد از انتخاب نام کاربری رمز عبور همانطور که در تصویر ذیل هم مشخص است، پیامِ  (نام کاربری شما با موفقیت در سیستم ثبت شد و پس از 1 ساعت نام کاربری شما فال می گردد.) برایتان نمایش داده می شود.

ثبت نام با موفقیت انجام شد

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با مطلب منتشر شده ندارد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ آموزش و اطلاع رسانی در خصوص موضوعات پر خاطب و کاربردی از جمه موارد مربوط به بیمه و بانک می باشد. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارئه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه از جمله بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید. 

11 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ثبت نام در سامانه بام بانک ملی»

  1. سلام. من شماره تلفن همراه رو در بانک ملی ثبت کردم اما وقتی تو سامانه بام میام ثبت نام کنم نمیشه. مینویسه شمارتو ثبت کن تو بانک. در حالی که کردم این کارو. علت عدم موفقیت در ثبت نام در سامانه بام چی هست؟ برای همین مورد دو بار به بانک مراجعه کردم. هر روز نمیتونم برم بانک.

  2. سلام منم همین مشکل رو دارم شماره م‌ تو بانک ثبت شده اما میگه اطلاعات حساب شما دارای مغایرت است بانک هم میگه همه چی درستع

  3. سلام
    وقتی میخوام بام ثبت نام کنم ، شماره کارت بانکی ام رو نمیاره که ثبت کنم. لطفا علت چیه؟

  4. سلام در سامانه بام ثبت نام کردم ولی رمز فراموش کردم و حالا میزنم مراحل فراموشی رمز با خطا روبه رو میشم اشکال کجاست؟
    میخوام ک کلا از اول ثبت نام کنم چی کار باید انجام بدم؟

  5. برای من به هیچ وجه هر کاری می کنم شناسه تایید نمیاد که بتونم وارد نرم افزارم بشم.
    همه راه ها رو چه در داخل شعبه بانک ملی و چه با گوشی رفتم ولی نمیشه.
    حتی گوشی موبایلمم عوض کردم، گوشی جدید گرفتم نشده

  6. سلام. زمانی که مشخصات فردی و شماره تلفن رو وارد میکنم پیام میده زمان ثبت نام شما به پایان رسیده در صورتی که کد فعال سازی عضویت رو برام ارسال میکنه و زمان دریافت رمز دوم دیگه پیامی ارسال نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام کاربر گرامی، این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است، از اینگونه موارد اطلاعی نداریم. از بانک سوال بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات