52,062 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران hamrahbank.qmb.ir/op می باشد. لذا جهتِ ورود به سامانه مذکور و بهره مندی از خدمات آن، با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

همچنین می توانید جهت درخواست وام بانک مهر ایران و یا انتقال امتیاز تسهیلات بانک مهر، به سامانه های راه اندازی شده توسط این بانک مراجعه نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

نحوه افتتاح حساب بانک مهر ایران

نحوه افتتاح حساب اینترنتی بانک مهر ایران از طریق وبسایت به صورت تصویری در این مطلب آموزش داده شده است. ابتدا وارد سامانه مذکور که پیشتر آدرس آن قرار داده شده شوید. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، با فشردن دکمه (افتتاح حساب از طریق وبسایت)، تیک دار نمودن گزینه شرایط و قوانین و وارد نمودن شماره همراه و ملی، مراحل را سپری کنید.

نحوه افتتاح حساب بانک مهر ایران

سپس کد تاییدیه ارسال شده به شماره همراه را وارد نموده و در مرحله 5، تصویر روی کارت ملی و امضاء (روی کاغذ سفید امضا نموده و عکس بگیرید) را بارگذاری نمایید. در مرحله ششم جهتِ احراز هویت بایستی یک ویدیو سلفی از خود گرفته و متنی که از شما خواسته می شود را بخوانید. لذا علامت دروبین را بفشارید.

همانطور که در تصویر ذیل مشخص شده است، در مرحله هفتم بایستی اجازه دسترسی به دوربین دستگاه را جهت باز کردن دوربین، به سامانه بدهید. سپس در مرحله 8، پیام دسترسی به دوربین و میکروفون از طرف مرورگر برایتان نمایش داده می شود. با انتخاب یکی از دو گزینه اول به مرحله بعد بروید. در مرحله 9، متنی که باید بخوانید برایتان نمایش داده می شود، لذا با فشردن دکمه آماداه ای؟ برای ضبط ویدیو اقدام نمایید.

مرحله اجازه دسترسی به دوربین و ضیط ویدیو سلفی جهت احراز هویت برای افتتاح حساب بانک مهر

به هر دلیل اگر مرحله 8 را بدون اجازه دسترسی رد کردید و اجازه ضبط ویدیو به شماه داده نشد، مانند تصویر ذیل وارد تنظیمات مرورگر گوگل کروم شوید. سپس از طریق گزینه تنظیمات سایت و سپس دوربین و میکروفون، دسترسی لازم را به سامانه بدهید.

نحوه دسترسی به دوربین و مرورگر گوگل کروم جهت افتتاح حساب بانک مهر ایران

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه معرفی شده ندارد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

باشَد که از خَرانه غیبش دَوا رسد. جهتِ مشارکت در تامینِ هزینه دو دستگاه رادیوتراپی برای کودکان محک، اقدام نمایید.

همچنین جهت آگاهی از نحوه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه رسالت به آدرس مربوطه مراجعه نمایید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه شخص ثالث  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات