1,380 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه رسالت

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه رسالت

سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه رسالت new.mresalat.ir/mems/requirement می باشد. بانک قرض الحسنه رسالت در راستای بانکداری الکترونیک و غیر حضوری، اقدام به راه اندازی سامانه ام رسالت نموده است که امکان افتتاح حساب اینترنتی در آن وجود دارد. لازم به ذکر است برای ثبت نام بایستی با موبایل وارد سامانه شوید. 

نکته: افتتاح حساب اینترنتی و احراز هویت از طریق موبایل صورت می پذیرد. لذا با مرورگر کروم در گوشی های andriod و مرورگر سافاری در ios، وارد سامانه ذیل شوید. 

نحوه افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت

جهت افتتاح حساب اینترنتی بانک قرض الحسنه رسالت ابتدا بایستی با مرورگر گوشی همراه، وارد سامانه فوق شوید. همانطور که پیشتر ذکر شد در گوشی های اندروید با مرورگر کروم و در گوشی های آیفون با مرورگر سافاری وارد سامانه شوید. سپس همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، در مرحله اول گزینه ها را تیک دار نموده و با انتخاب گزینه شروع ثبت نام، اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه افتتاح حساب آنلاین بانک رسالت

سپس متن قوانین و مقررات برایتان نمایش داده می شود. لذا با انتخاب گزینه (قوانین و مقررات را مطالعه کرده و میپذیرم) وارد مرحله بعد شوید. در مرحله 6، بایستی شماره همراهی که به نام خودتان باشد را وارد نموده و گزینه ارسال کُد را انتخاب نمایید. 

مرحله قبول قوانین و مقررات و وارد نمودن شماره موبایل جهت افتتاح حساب بانک رسالت

لذا کد پیامک شده را وارد نموده تا به مرحله بارگذاری کارت ملی وارد شوید. در این مرحله احتمالاٌ مانند تصویر ذیل از شما خواسته می شود تا دسترسی لازم را به سامانه بدهید. این دسترسی برای دوربین گوشی می باشد تا بتوان از کارت ملی عکس گرفت و آن را بارگذاری نمود.

مرحله کد تایید جهت افتتاح حساب الکترونیک بانک رسالت

سپس همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید از جلو و پشت کارت ملی عکس گرفته و دکمه مرحله بعدی را بفشارید. برای عکس گرفتن باید علامتی که با پیکان قرمز رنگ مشخص شده را بفشارید و بعد از عکس گرفتن، با انتخاب همان علامت می توانید تصویر را ویرایش نمایید.

گرفتن تصویر از رو و پشت کارت ملی جهت افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه رسالت

در مرحله 11 مشخصات شناسنامه ای خود را وارد نمایید. سپس وارد مراحل چهارگانه شده که با تکمیل اطلاعاتِ سجلی (شناسنامه ای) آغاز می شود. لذا اطلاعات درخواستی را وارد نموده و دکمه مرحله بعدی را بفشارید. 

مرحله تکمیل اطلاعات سجلی جهت افتتاح حساب اینترنتی بانک رسالت

در مرحله بعدی نیز اطلاعات محل سکونت خود را وارد نموده و مانند تصویر ذیل موقعیت را روی نقشه جانمایی کنید. سپس در مرحله 13 بایستی روی یک کاغذ سفید بدون خط امضاء کنید و آن را مقابل دوربین گوشی قرار داده و عکس بگیرید. 

گرفتن عکس از امضا و بارگذاری آن جهت افتتاح حساب بانک رسالت

در مرحله 14 بایستی جهت احراز هویت، از خودتان ویدیو سلفی (خویش انداز) بگیرید. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، از شما اجازه دسترسی به صدای دستگاه درخواست می شود. لذا با انتخاب گزینه اول (while using this app) به معنی دسترسی به برنامه در زمان استفاده از آن و یا گزینه 2 (only this time) به معنی فقط این یکبار، اجازه دسترسی دهید. 

مرحله گرفتن ویدیو سلفی جهت احراز هویت برای افتتاح حساب بانک رسالت

سپس با رعایت نکات گفته شده، از خودتان فیلم سلفی گرفته و کلمات مشخص شده را به صورت واضح بخوانید. در نهایت به همین ترتیب مراحل را طی نمایید تا بعد از بررسی کارشناسان، افتتاح حساب بانکی شما با موفقیت انجام شود.

همچنین جهتِ آگاهی از سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران وارد آدرس مربوطه شوید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه معرفی شده ندارد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. 

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات