3,010 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

پرداخت آنلاین حق بیمه ما

پرداخت آنلاین حق بیمه ما - بیمه خانه

پرداخت آنلاین حق بیمه ما، پرداخت حق بیمه رشته های بیمه ای مختلف مانند بیمه عمر، بیمه شخص ثالث و … به صورت آنلاین موجب سهولت در امر پرداخت حق بیمه است. برای پرداخت حق بیمه به دو صورت می توانید اقدام نمایید. شما می توانید با استفاده از کد ملی و یا کد اعلامیه بدهکار از طریق لینک های ذیل اقدام به پرداخت انواع بیمه نمایید.

جهتِ پرداختِ حق بیمه، بیمه نامه عمرِ شرکت ما، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

همچنین برای پرداخت حق بیمه در شرکت بیمه سامان می توانید وارد متن آبی رنگ شوید. آنلاین شدن امور پرداخت، ثبت خسارت، دریافت معرفی نامه آنلاین برای بیمه های درمان تکمیلی، خرید بیمه و … از مزیت های دیجیتالی شدن صنعت بیمه است. علاوه بر شرکت های بیمه ای که دارای سامانه اینترنتی یا همان سایت هستند تعداد قابل توجهی سامانه های فروش اینترنتی بیمه مانند بیمه خانه راه اندازی شده اند که خدمات آنلاین بیمه ارائه می دهند. به صورت کلی این اتفاق امری مثبت است اما لازم است تا از اعتبار سایت های بیمه ای قبل از دریافت خدمات اطمینان حاصل نمایید. به عنوان مثال از داشتن لوگوی اینماد سایت اطمینان حاصل نمایید و ترجیحاً از سایت های شناخته شده که در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر می شوند استفاده نمایید.

بیمه خانه

بیمه خانه یک سامانه ارائه دهنده خدمات آنلاین بیمه است. در این سامانه می توانید در خصوص انواع بیمه مشاوره دریافت نمایید، بیمه های مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید و رایگان دریافت نمایید. سایت بیمه خانه رشته های بیمه ای مختلف مانند بیمه گوشی همراه، خرید بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی و … از شرکت های مختلف بیمه ای به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره وارد برنامه واتساپ قرار داده شده در سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات