7,302 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

ثبت گواهی نامه در بیمه شخص ثالث

ثبت گواهی نامه در بیمه شخص ثالث| بیمه خانه

در قانون جدید بیمه شخص ثالث در سال 1400 در صورت خرید بیمه شخص باید اطلاعات گواهی نامه حداقل یک نفر از کسانی که از خودرو استفاده می کند در بیمه نامه ثبت گردد. البته این بیمه نامه الکترونیکی است و اطلاعات در سیستم ثبت می گردد. قانون ثبت گواهی نامه در بیمه شخص ثالث در راستای راننده محور شدن این بیمه تصویب شده است. این قانون موجب می شود تا تخفیف عدم خسارت روی گواهی نامه هر راننده ثبت شود و راننده های کم خطر از پرخطر قابل تفکیک باشند. البته می توان اطلاعات گواهی نامه همه افرادی که از خودرو استفاده می کنند را ثبت نمود ولی ثبت گواهی نامه یک نفر که بهتر است کسی باشد که بیشتر از همه از خودرو استفاده می کند الزامی است.

پرداخت خسارت در صورتی که گواهی نامه راننده ثبت نگردیده باشد

در صورتی که گواهی نامه راننده ای که تصادف می کند ثبت نشده باشد هیچ مانعی برای پرداخت خسارت نیست. اطلاعات گواهی نامه یک نفر ثبت می شود و در صورتی که شخص دیگری پشت فرمان خودرو باشد و تصادف کند هیچ مسأله ای نیست و خسارت تماماً از طرف شرکت بیمه پرداخت می گردد. همانطور که گفته شد این قانون در جهت راننده محور شدن این بیمه و ثبت تخفیف عدم خسارت روی گواهی نامه هر شخص می باشد. با اصلاح قوانین مانند قانون انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث که در سال 1400 اجرایی می شود بستر راننده محور شدن بیمه ثالث و اختصاص مزایا و تخفیفات برای راننده محتاط و کم خطر و جریمه برای راننده پر خطر مهیا می شود.

مشاوره و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

برای مشاوره و خرید آنلاین بیمه از جمله بیمه شخص ثالث  به سایت بیمه خانه مراجعه نمایید و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. بیمه خانه یک سامانه خرید اینترنتی و مشاوره آنلاین بیمه است. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع بیمه  وارد سامانه شوید و از طریق برنامه واتساپ موچود در سایت اقدام به دریافت مشاوره آنلاین نمایید.

8 دیدگاه دربارهٔ «ثبت گواهی نامه در بیمه شخص ثالث»

  1. باسلام سالهاست که معتقدم وگفتم که خودروبه خودی خودحرکت نمیکندوباعث صدمه به کسی نمیشودوافرادی که قصدرانندگی دارندبایدگواهینامه خودرابیمه کنندوهرخودرویی که مجازباشندمیتوانندبراننددرضمن بااستفاده ازشماره گواهینامه وکارت ملی سوابق بیمه ای اشخاص استعلام وتخفیفات سالیان گذشته ضمیمه بیمه گواهینامه اشخاص شودوگواهینامه اشخاصی که درمدت معینی تصادفات متعدددارندبایدتوقیف وازرانندگی وبیمه محروم شوندبدین ترتیب احتیاط رانندگان قطعا بیشترخواهدشدوازبسیاری ازهزینه های بیجای جانی ومالی کاسته میشودهم رانندگان متعهدوهم مراکزبیمه قطعا ازفوایدآن بهره مندخواهندشد

    1. ساسان اندیشگر

      خودروسازهای بی کیفیت و ناایمن هم اگه توقیف و محروم بشن لطف بزرگیست!
      ترمزهای ضعیف سیستم های تعلیق نامتعارف و فرمانپذیری پایین خودروها در کنار مشکلات خیابان‌ها و تقاطع ها و قطعات یدکی با کیفیت پایین و … همه و همه باعث آسیب‌هایی تا این حد بالا گردیده است.
      چقدر زیباست که مسائل و با دید حداقلی نگاه نکنیم و تفکر سیستمی داشته باشیم.

      برقرار باشید دوست بزرگوار

      1. سلام خدمت شما آقای اندیشگر، بله کاملاً درست میفرمایید. البته راننده محور شدن بیمه ثالث یک اتفاق مثبت محسوب میشه اما باید شرایط و امکانات مناسب هم برای راننده فراهم نمود.

  2. سلام وقت بخیر
    اطلاعات گواهینامه من برروی بیمه نامه خودروی برادرم با تخفیف 70 درصدی ثبت شده.
    آیا هنگام تمدید بیمه نامه خودروی خودم با تخفیف عدم خسارت 40 درصدی میتوانم از تخفیف حوادث راننده 70 درصدی ثبت شده در گواهینامه خودم که در بیمه نامه برادرم ثبت شده استفاده کنم؟

    1. تخفیفات ثالث فقط برای مالک خودرو می باشد.ثبت شدن گواهی نامه رانندگی منوط بر داشتن تخفیفات ثالث نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات