987 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

دیلیت اکانت تلگرام با وبسایت my.telegram.org

دیلیت اکانت تلگرام با وبسایت my.telegram.org

دیلیت اکانت تلگرام با وبسایت my.telegram.org امکان پذیر است. جهتِ حذف نمودنِ حسابِ کابری شبکه اجتماعی تلگرام بایستی به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه نمایید. پس از مراجعه به وبسایت مذکور، بایستی شماره موبایل حسابی که قصد پاک نمودن آن را دارید وارد نموده و مراحل را تا پاک شدن حساب سپری کنید. لازم به ذکر است، آموزشِ تصویریِ پاک نمودن حساب تلگرام در این مطلب تهیه شده است، لذا با ما همراه باشید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل دیلیت اکانت تلگرام

همانطور که پیشتر ذکر شد جهتِ دیلیت اکانت تلگرام، ابتدا بایستی به آدرس اینترنتی فوق مراجعه نمایید. سپس همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، بایستی شماره همراه مربوط به حساب کاربری که قصد پاک کردن آن را دارید، وارد نمایید.

وارد نمودن شماره موبایل مربوط به حساب کاربری

بعد از وارد نمودن شماره تماس، یک کد تاییدیه به حساب تلگرامِ خطی که پیشتر وارد نمودید، ارسال می شود. 

مرحله وارد نمودن کد تاییدیه

دقت داشته باشید که کُد ارسالی به خط مذکور پیامک نمی شود، بلکه به حساب تلگرامِ مربوط به خط ارسال می گردد. همچنین کد مذکور شامل حروف انگلیسی و اعداد می باشد که با رعایت بزرگ و کوچک بودن آن را وارد نمایید.

کد ارسال شده به حساب تلگرام

مرحله نهایی حذف حساب تلگرام

بعد از وارد نمودن کد تاییدیه به صفحه ذیل منتقل می شود. در این صفحه که هسته تلگرام شما می باشد 3 گزینه وجود دارد که برای حذف حساب کاربری بایستی گزینه Delete Account را انتخاب نمایید. 

انتخاب گزینه دیلیت اکانت

در نهایت از شما پرسیده می شود که آیا قصد پاک نمودن حساب تگارم خود را دارید؟ همچنین توضیحاتیبرایتان نوشته شده است.گام نهایی انتخاب گزینه Delete My Account می باشد.

آیا از پاک کردن حساب تلگرام حود اطمینان دارید؟

شما موفق به حذف حساب تلگرام خود شدید.

حذف حساب تلگرام بعد از مدتی فعال نبودن

حذف حساب تلگرام بعد از مدتی فعال نبودن در این شبکه اجتماعی با انتخاب گزینه Delete My Account If Away For (انتخاب بازه زمانی)، امکان پذیر است. برای انجام این کار، ابتدا از طریق علامت سه خط که در تصویر ذیل مشخص شده است، گزینه تنظیمات (setting) را انتخاب نمایید. سپس وارد گزینه حریم خصوصی و امنیت (privacy and security) شوید.

حذف حساب تلگرام بعد از مدتی فعال نبودن

سپس مانند تصویر ذیل گزینه اکانت من را حذف کن  (Delete my account) را پیدا نموده و با انتخاب گزینه (If away for)، بازه زمانی را انتخاب نمایید. 

انتخاب بازه زمانی برای پاک شدن حساب تلگرام بعد از فعال نبودن

بعد از انتخاب بازه زمانی در صورتیکه به همان مدت وارد تلگرام نشوید اکانت به صورت خودکار حذف می شود. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه عمر سامان یار، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات