1,183 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

بیمه تکمیلی زایمان و نازایی

بیمه تکمیلی زایمان و نازایی - بیمه خانه

بیمه تکمیلی زایمان و نازایی، یکی از پوشش های کاربردی و مهم بیمه های درمان تکمیلی پوشش مربوط به هزینه های زایمان و نازایی است. با پوشش مذکور در بیمه درمان تکمیلی هزینه زایمان در بیمارستان تا سقف مشخص شده و با کسر فرانشیز توسط شرکت بیمه پرداخت می گردد. همچنین در صورت ناباروری برای اقدام جهت درمان هزینه هایی گریبانگیر شما می شود که پوشش نازایی در این بیمه نامه تا سقف مشخص شده هزینه های مربوط به این مورد را نیز پرداخت می نماید. 

لازم به ذکر است بیمه تکمیلی درمان به صورت گروهی عرضه می گردد و تنها چند شرکت بیمه، بیمه مذکور را به صورت تکی یا همان انفرادی ارائه می کنند. بیمه خانه به معرفی و فروش بیمه درمان خانواده سامان به مشتریان خود می پردازد.

سقف پوشش زایمان و نازایی در بیمه تکمیلی سامان

بیمه درمان خانواده شرکت بیمه سامان در طرح های مختلفی ارائه می گردد و به همین جهت سقف تعهدات در طرح ها متفاوت است. سقف پوشش زایمان و نازایی در طرح افرا بیمه سامان  مبلغ 10,000,000 تومان است که بیشترین سقف در این پوشش محسوب می شود.

دوره انتظار پوشش زایمان و نازایی

دوره انتظار پوشش های مذکور 9 ماه می باشد. به این ترتیب شما باید قبل از اقدام به بارداری برای خرید این نامه اقدام نمایید.

برای اطلاع از شرایط، مشاهده و سفارش طرح های بیمه درمان خانواده سامان وارد لینک ذیل شوید.

سامانه خرید اینترنتی بیمه

بیمه خانه سامانه خرید اینترنتی بیمه است. انواع رشته های بیمه ای در این سامانه به طور آنلاین عرضه می شود. بیمه موبایل، بیمه آسانسور، بهترین بیمه مسئولیت و … را از سامانه بیمه خانه تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »