439 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

آموزش پاک کردن حافظه کش اینستاگرام

آموزش پاک کردن حافظه کش اینستاگرام| بیمه خانه

قبل از رفتن به آموزش پاک کردن حافظه کش اینستاگرام بهتر است تعریفی از حافظه کش این برنامه ارائه دهیم. برای عملکرد بهتر برنامه هایی مانند اینستاگرام، واتساپ و … حافظه ای پنهان با عنوان کش ترتیب داده شده است که به محض باز کردن این برنامه ها، اطلاعات داخل آن مانند تصاویر و ویدیو ها در آن ذخیره می گردد تا در صورت بازدید مجدد بدون نیاز به اینترنت و با سرعت بالاتری این داده ها لود شوند و برای شما به نمایش درآیند. حافظه کش تنها مختص به این برنامه ها نیست. مثلاً مرورگر هایی که ما برای جستجو از آن ها استفاده می کنیم مانند مرورگر کروم، موزیلا و .. دارای حافظه کش می باشند. به این ترتیب به محض باز کردن یک سایت داده های تکرار شده در صفحات مختلف آن سایت شناسایی و در مرورگر کش می گردد و برای نمایش سایر صفحات آن سایت، این اطلاعات دیگر نیازی به لود ندارند و فایل هایی که موقتاً ذخیره شده نمایش داده می شوند. خب تا اینجا متوجه شدیم حافظه پنهان یا کش چیست و چه کاربردی دارد، اما مسأله اینجاست که همینطور که حافظه کش سرعت عملکرد یک برنامه یا مرورگر را افزایش می دهد، می تواند در صورت پاک نشدن کش و پر شدن این حافظه مشکلاتی بروز پیدا کند. در برنامه هایی مانند اینستاگرام با پر شدن این حافظه می تواند بالعکس باعث کند شدن عملکرد این برنامه شود و همچنین فضای موبایل ما را پر کند و باعث کندی عملکرد گوشی موبایل نیز بشود. پس باید هر چند وقت یک بار حافظه کش این برنامه ها پاک شوندو فضا برای ذخیره سازی اطلاعات جدید فراهم شوند.

پاک کردن حافظه کش اینستاگرام در اندروید

 در مرحله اول وارد (settings) تنظیمات گوشی تلفن همراه خود شوید. در مرحله دوم در منوی تنظیمات وارد گزینه (apps) یا (applications) برنامه ها شوید. (در این مرحله در صورت وجود گزینه (application manager) مدیریت برنامه ها، وارد این گزینه شوید و در غیر این صورت نیازی نیست). در مرحله سوم در میان برنامه های موجود وارد برنامه اینستاگرام  می شویم. مرحله چهارم، در صفحه نمایش داده شده وارد گزینه (storage) حافظه می شویم تا حافظه ای که توسط این برنامه اشغال شده است را مشاهده کنیم. مرحله پنجم، این مرحله آخرین مرحله است که با دو گزینه (clear data) پاک کردن داده ها و (clear cache) پاک کردن کش مواجه می شوید. با انتخاب گزینه clear cache پاک کردن کش، حافظه ی کش شما برابر می شود با 0B و به این ترتیب این حافظه پاک می شود. 

پاک کردن حافظه کش اینستاگرام در آیفون

مرحله اول وارد (settings) تنظیمات گوشی آیفون خود شوید. در مرحله دوم در منوی تنظیمات وارد گزینه (General) و سپس (iphone storage) می شویم. مرحله سوم، در صفحه نمایش داده شده میان برنامه های موجود به دنبال برنامه اینستاگرام برگردید و آن را باز کنید. مرحله چهارم، در این مرحله گزینه Delete App را بزنید و مجدد برنامه را دانلود و نصب نمایید.

بیمه خانه چیست؟

بیمه خانه نیز در جهت بازاریابی دیجیتال برای محصولات بیمه ای راه اندازی شده است و به فروش اینترنتی محصولات بیمه ای می پردازد. شما می توانید انواع بیمه از جمله بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر، بیمه موبایل، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث و .. را از بیمه خانه تهیه فرمایید. همچنین می توانید قبل از خرید بیمه مورد نظرتان از مشاوران بیمه خانه مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات