114,494 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

همانطور که می دانید در صورتی که سیم کارتی بدون اطلاع شما به نامتان خورده باشد برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام نمایید تا مسئولیتی بر عهده شما نباشد. برای استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل راه های مختلفی وجود دارد اعم از کد، اپلیکیشن، سامانه و … که در ادامه به آن ها می پردازیم. 

جهت خرید آنلاین بیمه موبایل سامان، با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

همچنین جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

ایرانسل

کد استعلام مالکیت سیم کارت ایرانسل

مشترکین ایرانسل با وارد کردن کد دستوری #80* و سپس وارد کردن شماره ملی خود می توانند نسبت به استعلام مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایند.

استعلام سیم کارت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین ایرانسل علاوه بر استفاده از کد دستوری نیز می توانند از طریق برنامه ایرانسل من نام مالک سیم کارت را مشاهده نمایند.

ایرانسل من| بیمه خانه

رایتل

کد استعلام سیم کارت رایتل

مشترکین رایتل نیز می توانند با وارد کردن کد دستوری #211* برای استعلام سیم کارت خود اقدام نمایند.

سامانه استعلام وضعیت سیم کارت رایتل

همچنین با ورود سامانه استعلام وضعیت سیم کارت رایتل و وارد کردن کد ملی و شماره تماس خود می توانید برای این منظور اقدام نمایید.

استعلام سیم کارت رایتل از طریق اپلیکیشن رایتل من

مشترکین سیم کارت رایتل نیز علاوه بر استفاده از کد دستوری می توانند از طریق برنامه رایتل من برای مشاهده مالک سیم کارت اقدام نمایند.

هـمراه اول

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول با اپلیکیشن همراه من

مشترکین همراه اول برای مشاهده مالک سیم کارت می توانند به برنامه همراه من مراجعه نمایند.

استعلام سیم کارت همراه اول

استعلام تعداد سیم کارت تحت مالکیت

استعلام سیم کارت از طریق پیامک

با پیامک کردن کد ملی خود به شماره 3000150 یا 3000504901 از طریق خطی که تحت مالکیت شماست می توانید نسبت به استعلام تعداد سیم کارت های به نام خود اقدام نمایید.

جهت آگاهی از نحوه استعلام بیمه سلامت وارد لینک قرار داده شوید.

خرید آنلاین بیمه

بیمه خانه یک سامانه مشاوره فنی و خرید آنلاین بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع  بیمه از جمله بیمه عمر ، بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه آتش سوزی و زلزله  و.. از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

8 دیدگاه دربارهٔ «استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل»

    1. سلام و عرض ادب، برای همراه ؟؟ منظورتون رو متوجه نشدم. ارسال پیامک جهت مطلع شدن از تعداد خط هایی میباشد که مالک آن میباشید.

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی. شما با استعلام از روش های مطرح شده در این مقاله استعلام سیم کارت های ایرانسل و همراه اول خودتون بگیرین و به همین ترتیب برای اعضای خانواده رو با با استفاده کد ملی شون استعلام بگیرید. به این شکل از تمام سیم کارت هایی که به نام شما و … می باشد با خبر می شوید. زمانیکه مثلا با کد ملی خودتون استعلام میگیرید فقط سیم کارت هایی که به نام شما می باشد و وقتی با کد ملی فرزندتون استعلام میگیرید فقط سیم کارت های به نام ایشون رو متوجه می شوید.

    1. سلام و عرض ادب
      در خصوص این مورد اطلاعی نداریم، اما بعید میدانم کدی برای اینگونه موارد وجود داشته باشه، احتمالا باید مراجعه حضوری داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »