162 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

تبدیل فایل پی دی اف به ورد به صورت آنلاین با وبسایت ilovepdf.com/pdf_to_word

تبدیل فایل پی دی اف به ورد به صورت آنلاین

تبدیل فایل پی دی اف به ورد به صورت آنلاین با وبسایت ilovepdf.com امکان پذیر است. در سامانه ilovepdf.com امکانِ تبدیل، فشرده سازی و … انواع فایل ها از جمله تبدیل فایل های PDF به WORD به آسانی و با چند کلیک فراهم شده است. لذا جهت تبدیل فایل pdf خود به فایل word با فشردن دکمه ذیل و رفتن به آدرس ilovepdf.com/pdf_to_word اقدام نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و خانواده سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، بعد از ورود به آدرس فوق با فشردنِ دکمه Select PDF file و یا با کشیدن و رها کردنِ فایلِ پی دی افِ مورد نظر در صفحه، آن را بارگذاری نمایید. 

فشردن دکمه select pdf file

بعد از بارگذاریِ فایلِ پی دی اف، همانطور که در تصویرِ ذیل مشخص شده است با فشردنِ دکمه convert to word، نسبت به تبدیل فایل اقدام نمایید.

فشردن دکمه convert to word

بعد از آماده شدن فایلِ WORD، به صفحه ذیل منتقل می شوید. لذا با فشردن دکمه DOWNLOAD WORD فایلِ مورد نظرتان را دریافت نمایید.

فشردن دکمه Download WORD

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر یونیت لینک،بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات