2,713 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

کد دستوری انتقال اعتبار همراه اول (دائمی به اعتباری)

کد دستوری انتقال اعتبار همراه اول

کد دستوری انتقال اعتبار همراه اول (دائمی به اعتباری) #141*10* می باشد که با شماره گیری آن در تلفن همراه خود، می توانید از خط دائمی به اعتباری شارژ انتقال دهید. دقت داشته باشید که برای انتقال اعتبار، بایستی از تلفن همراهی که خط دائمی در آن می باشد اقدام نمایید. در ادامه به صورت تصویری مراحلِ انتقالِ اعتبار به صورت تصویری آموزش داده شده است.

جهتِ خرید و اطلاع از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل انتقال اعتبار از خط دائمی به اعتباری در همراه اول

در گامِ اول، کد دستوری #141*10* را در گوشی همراه خود که خط دائمی درآن فعال می باشد شماره گیری نمایید. 

نکته: برای استفاده از کد دستوری، نیازی به اینترنت یا تلفن همراه هوشمند نیست.

کد دستوری را در تلفن همراه شماره گیری نمایید

بعد از شماره گیری کد دستوری فوق، همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، از شما خواسته می شود تا شماره همراهِ مقصد را که قرار است اعتبار به آن منتقل شود را وارد نمایید.

نکته: اعتبار از خط دائمی به خط اعتباری که هر دو همراه اول باشند صورت می پذیرد.

مرحله ورود شماره همراه مقصد

بعد از وارد نمودن شماره همراهِ مقصد، همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است به مرحله وارد نمودنِ مبلغ می رسید. لذا مبلغی را که قصد دارید به خط اعتباری انتقال دهید، به ریال وارد نموده و دکمه ارسال send را بفشارید.

مرحله ورود مبلغی که قصد انتقال آن را دارید

در نهایت بایستی مبلغ و شماره همراهی که قصد شارژ نمودن آن را دارید تأیید نمایید. لذا پس از بررسی مبلغ و شماره همراه، با وارد نمودن عدد 1 در قسمت مربوطه و فشردن دکمه ارسال send، مراحلِ انتقال اعتبار را به اتمام برسانید.

مرحله تایید مبلغ و شماره همراه

پس از اتمام مراحل، پیامِ (درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد) که در تصویر ذیل هم قابل مشاهده است، برایتان نمایش داده می شود. 

نمایش پیغامِ درخواست شما در حال بررسی است.

در صورتیکه اعتبار از خط شما به خط مقصد انتقال یابد، پیامکی حاوی متنِ (مبلغ … برای شماره همراه … با موفقیت ارسال شد) از همراه اول برایتان ارسال می گردد. 

نمایش پیام مبلغ ... برای شماره همراه وارد شده با موفقیت ارسال شد.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت انتشار مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعات مختلف از جمله بیمه و بانک می باشد. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل،    بیمه عمر،    بیمه شخص ثالث،    بیمه آتش سوزی و … از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات