13,989 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir

سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir

سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir می باشد. سامانه سهام عدالت توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه جهت مشاهده وضعیت دارایی سهام عدالت، ویرایش شماره شبا و شماره تلفن همراه راه اندازی شده است. لذا با ورود به این سامانه امکان مشاهده ارزش روز سهام عدالت به همراه برخی جزئیات وجود دارد.

جهتِ آگاهی و خرید طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دقت بفرمایید: سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه سهام عدالت ندارد و این مطلب صرفاً جهتِ اطلاع رسانی منتشر شده است.

مراحل مشاهده وضعیت دارایی سهام عدالت

اولین مرحله جهتِ مشاهده وضعیتِ دارایی سهام عدالت، ورود به سامانه سهام عدالت است. لذا با فشردن دکمه ذیل وارد سامانه سهام عدالت شده و سپس با فشردنِ دکمه مشاهده دارایی سهام عدالت که در تصویرِ ذیل مشخص شده است برای ورود به سامانه اقدام نمایید. 

ورود به سامانه سهام عدالت و فشردن دکمه مشاهده دارایی سهام عدالت

بهد از فشردن دکمه مشاهده دارایی سهام عدالت، با پیغامی که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید روبرو می شوید. لذا بعد از مطالعه متن با فشردن دکمه متوجه شدم پیغام را رد نمایید.

نمایش پیغم زمان ورود به سامانه استعلام و آزاد سازی سهام عدالت

در این مرحله کد ملی صاحبِ سهامِ عدالت را وارد نموده و دکمه دریافت پیامک اعتبار سنجی را بفشارید.

نکته: در صورتیکه کد ملیِ وارد شده دارای سهامِ عدالت نباشد با پیغام امکان ورود به سامانه برای کد ملی وارد شده وجود ندارد روبرو می شوید.

مرحله وارد نمودن کد ملی صاحب سهام عدالت

بعد از وارد نمودن کد ملی همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، یک کُد جهتِ مسائل امنیتیِ سامانه، برایتان نمایش داده می شود که بایستی آن را در قسمت مربوطه وارد نموده و دکمه تایید را بفشارید.

وارد نمودن کد داخل تصویر

سپس به شماره همراهِ صاحبِ کد ملی یک پیامکِ حاوی کُد فعالسازی ارسال می گردد. لذا کُد دریافتی را در قسمت مربوطه وارد نموده و دکمه ورود را بفشارید.

مرحله وارد نمودن کد فعالسازی

سپس وارد حساب کاربری صاحب کد ملی شده و از پنجره گزارش دارایی سهام عدالت که با علامت پیکان در تصویر مشخص شده است، امکان مشاهده دارایی سهام عدالت همراه با جزئیات دارایی (سبد سهام) فراهم می باشد.

مشاهده دارایی سهام عدالت

همچنین از پنجره وضعیت واریز سود نیز می توانید سود های واریزی به حساب در تاریخ های مختلف را مشاهده نمایید.

پنجره وضعیت واریز سود

با فشردنِ گزینه مشاهده و ویرایش پروفایل نیز امکانِ مشاهده اطلاعاتِ هویتی و تغییر شماره همراه و شماره شبا وجود دارد. جهت تغییر شماره همراه یا شماره شبا، با فشردن دکمه ویرایش که روبروی آن ها قرار دارد، اقدام نمایید.

پنجره مشاهده و ویرایش پروفایل

در نهایت جهت خروج از سامانه با ورود به پنجره خروج و فشردن دکمه قبول، نسبت به خروج از حساب کابری اقدام نمایید.

پنجره خروج از حساب

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه سهام عدالت ندارد و این مطلب صرفاً جهتِ اطلاع رسانی منتشر شده است. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت اطلاع رسانی و انتشار مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعات مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات