474 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

کد دستوری پرداخت قبض تلفن ثابت

کد دستوری پرداخت قبض تلفن ثابت

کد دستوری پرداخت قبض تلفن ثابت #2020* می باشد که با شماره گیری آن در تلفن همراه، امکانِ پرداخت قبض خطوط ثابت فراهم می باشد.  

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل پرداخت قبض تلفن ثابت با کد دستوری

اولین مرحله جهتِ پرداخت قبضِ تلفن ثابت، شماره گیری کد دستوری #2020* در تلفن همراه می باشد. توجه داشته باشید جهت استفاده از کد های دستوری، هیچ نیازی به تلفن همراهِ هوشمند و یا اینترنت نمی باشد. لذا کد دستوری فوق را در قسمت شماره گیرِ تلفن همراه خود وارد نموده (تایپ) و دکمه تماس را بفشارید.

شماره گیری کد دستوری #2020*

بعد از شماره گیری کد دستوری فوق، منوی ذیل برایتان نمایش داده می شود. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، برای پرداخت قبض بایستی عدد 3 را ارسال نمایید. لذا عدد 3 را در قسمت مروبطه وارد نموده و دکمه ارسال دکمه را بفشارید. 

نکته: برای کوتاه نمودن مسیر می توانید از همان ابتدا کد دستوری #3*2020* را شماره گیری نمایید.

ارسال عدد 3

بعد از ارسال عدد 3 وارد مرحله ارسال شماره تلفن ثابت می شوید. همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، از شما خواسته می شود شماره تلفن ثابتی که قصد پرداختِ قبضِ آن را دارید، همراه با کد شهری وارد نمایید. همچنین در صورتیکه شماره مورد نظرتان را مانند آنچه در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، برایتان نمایش داد، می توانید با انتخاب عدد 1 و ارسال آن به مرحله بعد بروید.

مرحله ارسال شماره تلفن ثابت

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت اطلاع رسانی و انتشار مطالب آموزشی، کاربردی و پرمخاطب است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و رفروش بیمه می باشد. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات