7,122 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

مراکز درمانی طرف قرارداد درمانت سامان

مراکز درمانی طرف قرارداد درمانت سامان- بیمه خانه

مراکز درمانی طرف قرارداد سامان، شرکت خدماتی و کمک رسانی پیشگام الوند اتحاد یا همان درمانت  شرکتی است که درحوزه ارائه خدمات عالی و منحصر به فرد درزمینه خدمات پس از فروش بیمه نامه های اشخاص فعالیت می کند. به بیان ساده تر بعد از خرید بیمه درمان تکمیلی سامان بیمه گذاران می توانند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت درمانت بدون نیاز به پرداخت وجه البته با به استثناء فرانشیز امور درمانی خود را انجام دهند. این شرکت در زمینه صدور معرفی نامه، دریافت مدارک خسارت و … نیز فعالیت میکند. در صورتی که به مراکز درمانی دلخواه خود مراجعه نمایید، مثلاً برای انجام آزمایش به آزمایشگاهی مراجعه کنید که طرف قرارداد درمانت نباشد ابتدا باید مبلغ آزمایش خود را پرداخت نمایید و سپس با ارائه مدارک نسبت به دریافت هزینه اقدام نمایید. اما در صورت مراجعه به مراکز طرف قرارداد تنها مبلغ فرانشیز را پرداخت می تمایید.

برای مشاهده آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز فیزیوتراپی، مراکز تصویربرداری و … در صورتی که بیمه درمان تکمیلی سامان دارید، به لینک ذیل مراجعه فرمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

برای مشاهده بیمارستان های دولتی تهران وارد شوید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه شخص ثالث، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »