683 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد تامین اجتماعی

بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی

بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد تامین اجتماعی شرایطی را فراهم نموده است تا بانوان خانه دار و دختران مجرد طبق شرایطی بتوانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرند و از مزایای آن بهره مند گردند. طبق گفته سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ در سال 99، بیست میلیون نفر از جمعیت کشور را بانوان خانه دار  تشکیل می دهند یعنی به عبارتی 62% جمعیت زنان کشور و 75% از آن ها فاقد بیمه مستقل می باشند و تحت پوشش بیمه درمان همسر خود هستند. این بیمه هم برای بانوان خانه داری که شاغل نبوده اند و هم کسانی که در گذشته شاغل بوده اند و مدتی سابقه بیمه داشتند مناسب است و می توانند سوابق خود را ادامه دهند.

شرایط بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد

همه بانوان خانه دار و دختران مجرد کمتر از 50 سال و بیشتر از 18 سال می توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند. افراد بالای 50 سال سن نیز در صورتی که برابر با مازاد سنی خود سابقه حق بیمه داشته باشند می توانند نسبت به داشتن این بیمه اقدام کنند. به عنوان مثال اگر خانمی 55 سال سن داشته باشد باید معادل 5 سال مازاد سنی خود در گذشته سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی داشته باشد.

پوشش های بیمه زنان خانه دار

پوشش های این بیمه با توجه به نوع قرارداد تعیین می گردد و می تواند شامل پوشش های از کارافتادگی، پوشش فوت (قبل و بعد از بازنشستگی) ، استفاده از دفترچه درمانی (در صورت پرداخت حق سرانه درمان)  باشد.

 

این بیمه در 3 طرح ارائه می گردد

حق بیمه 12%: با پرداخت حق بیمه 12%، پوشش بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی ارائه می گردد. یعنی در صورتی که بیمه شده قبل از بازنشستگی فوت کند مستمری به خانواده وی تعلق نمی گیرد.

حق بیمه 14%: در حق بیمه 14%، پوشش بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی ارائه می گردد. یعنی در صورت فوت بیمه شده قبل و بعد از بازنشستگی مستمری به خانواده وی تعلق می گیرد.

حق بیمه 18%: در حق بیمه 18% علاوه بر پوشش بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی، پوشش از کارافتادگی به قرارداد اضافه می گردد.

خرید آنلاین بیمه

بیمه خانه یک سامانه مشاوره و خرید آنلاین بیمه است.  انواع بیمه از جمله بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه موبایل و … را می توانید به صورت آنلاین در بیمه خانه سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »