2,674 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

نحوه فعالسازی انتقال تماس (دایورت) تلفن ثابت از سامانه مخابرات من

نحوه فعالسازی انتقال تماس (دایورت) تلفن ثابت از سامانه مخابرات من

نحوه فعالسازی انتقال تماس (دایورت) تلفن ثابت از سامانه مخابرات من، در این مطلب به صورت کامل و به شکل تصویری آموزش داده شده است. بعد از فعالسازی قابلیت انتقال تماس یا همان دایورتِ تلفن ثابت، می توانید با شماره گیری کد دستوری (#شماره مورد نظر*21*) اقدام به دایورت تلفن ثابت خود نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل فعالسازی قابلیت انتقال مکالمه تلفن ثابت

جهت فعالسازی قابلیت انتقال تماس تلفن ثابت، بایستی از طریق سامانه مخابرات من اقدام نمایید. لذا ابتدا از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شده و همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، دکمه ورود را بفشارید.

سامانه مخابرات من

بعد از آنکه وارد صفحه ورود به مخابراتِ من شوید، بایستی شماره همراهی که تلفن ثابت در مالکیت مالک آن خط می باشد را وارد نمایید. (به بیان ساده، باید شماره همراهی را وارد نمایید که مالکِ آن شماره همراه، مالک تلفن ثابت هم باشد.)

مرحله ورود به سامانه مخابرات من

در مرحله کد تایید نیز باید کد پیامک شده به شماره همراه را وارد نموده و دکمه تایید کد را بفشارید.

مرحله ورود کد تاییدیه

بعد از ورود به سامانه با پیغامی که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید روبرو خواهید شد. لذا با فشردن دکمه تکمیل مشخصات به مرحله بعد بروید. همچنین در صورتیکه با فشردن دکمه (بعدا تکمیل میکنم) این پیغام رفت، می توانید با فشردن دکمه تکمیل مشخصاتِ سبز رنگ بالای تصویر وارد این مرحله شوید.

مرحله تکمیل مشخصات

سپس وارد مرحله تکمیل مشخصات شده و باید نام، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولدتان را به درستی وارد نمایید.

ورود به صفحه تکمیل مشخصات

بعد از تکمیل مشخصات شماره تلفن های به نام شما در حساب کاربریتان فعال می گردد. لذا مانند تصویر ذیل با انتخاب گزینه پیشخوان، خدمات و سپس فشردن گزینه مشاهده خدمات (خدمات تلفن ثابت) وارد مرحله بعد شوید.

انتخاب گزینه های پیشخوان - خدمات دولت - خدمات تلفن ثابت

بعد از انتخاب گزینه خدمات تلفن ثابت، همانطور که در تصویر ذیل برایتان مشخص گردیده با انتخاب گزینه سرویس های ویژه و سپس فشردنِ دکمه فعال گزینه انتقال تماس نسبت به فعالسازی این قابلیت اقدام نمایید.

فشردن دکمه فعال برای فعالسازی قابلیت دایورت

در نهایت پیغام ذیل برایتان نمایش داده می شود و بایستی مجدد دکمه فعالسازی را بفشارید.

انتخاب مجدد دکمه فعالسازی

بعد از فشردنِ دکمه فعالسازی پیغامِ با موفقیت انجام شد برایتان نمایش داده می شود و گزینه فعالسازی به در حال انجام تغییر می نماید. احتمالاً اندکی زمان ببرد تا این قابلیت فعال شود.

مرحله در حال انجام

بعد از فعالسازی قابلیت دایورت تلفن ثابت می توانید با شماره گیری کُد دستوری، نسبت به دایورت تلفن ثابت و همچنین لغو دایورت اقدام نمایید. همچنین جهت نحوه دایورت تلفن ثابت با کد دستوری مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا داشتن سوال می توانید با شماره 2020 مخابرات داخلی 6 تماس حاصل نمایید.

امیداواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت اطلاع رسانی و انتشار مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعات مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر،    بیمه آتش سوزی،    بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات