800 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

نحوه پرداخت آنلاین قبض برق با سامانه برق من bargheman.com

نحوه پرداخت آنلاین قبض برق با سامانه برق من bargheman.com

نحوه پرداخت آنلاین قبض برق با سامانه برق من bargheman.com در این مطلب به صورت تصویری آموزش داده می شود. جهت پرداخت الکترونیکی قبض برق، برنامه و سامانه های متعددی وجود دارد و یکی از این سامانه ها، سامانه برق من می باشد. برای آگاهی از نحوه پرداخت قبض برق با ما در این مطلب همراه باشید. 

جهت ورود به سامانه برق من با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، با فشردنِ دکمه ذیل، اقدام نمایید.

ابتدا وارد سامانه برق من شده و همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، در قسمت مربوطه، شناسه قبض و یا شماره همراه شخصی که قبض برق به نام وی می باشد را وارد نمایید.  

وارد نمودن شناسه قبض یا شماره همراه

در صورتیکه شناسه قبض را وارد نمایید، قبض برق برایتان نمایش داده می شود. اما در صورتیکه از  شماره همراه جهتِ پرداخت قبض برق استفاده نمایید بایستی کد تاییدِ پیامک شده به شماره همراه را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

مرحله ورود کد پیامک شده

بعد از وارد نمودن شناسه قبض یا شماره همراه همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید قبض برایتان نمایش داده می شود. بعد از بررسیِ قبض با انتخاب دکمه پرداخت که در تصویر مشخص شده است نسبت به پرداخت قبض اقدام نمایید.

نمایش قبض برق

در نهایت با طی نمودن چند مرحله ساده قبض برق شما پرداخت شده و رسید پرداخت برایتان نمایش داده می شود.

رسید پرداخت قبض برق

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر، بیمه عمر یونیت لینک، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات