1,572 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

استعلام مدرک تحصیلی با سامانه estelam.msrt.ir

استعلام مدرک تحصیلی با سامانه estelam.msrt.ir

استعلام مدرک تحصیلی با سامانه estelam.msrt.ir وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان پذیر است. لذا جهتِ استعلامِ مدرکِ تحصیلی خود، با فشردن دکمه ذیل، وارد سامانه مذکور شوید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و خانواده سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

نحوه استعلام مدرک تحصیلی در سامانه estelam.msrt.ir

نحوه استعلام مدرک تحصیلی در سامانه estelam.msrt.ir در 2 مرحله انجام می پذیرد. بعد از ورود به سامانه استعلامِ مدرک تحصیلی، در ابتدا بایستی اطلاعاتِ هویتی خود را وارد نمایید.

مرحله ورود اطلاعات هویتی

بعد از وارد نمودنِ اطلاعاتِ هویتی، یک کُد رهگیری به شماره همراه شما ارسال می گردد. لذا کد دریافتی را همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، در قسمت مربوطه وارد نموده و بعد از تیک دار نمودنِ من ربات نیستم، دکمه استعلام مدرک تحصیلی را بفشارید.

مرحله وارد نمودن کد رهگیری

در نهایت در مرحله سوم یعنی مرحله نمایش مدرک تحصیلی، مدرک تحصیلی شما برایتان نمایش داده می شود. همانطور که در تصویر مشخص شده است، در صورتِ مغایرتِ اطلاعاتِ نمایش داده شده، با مراجعه به آدرس های قرار داده شده، درخواست خود را برای اصلاحِ اطلاعات ارسال نمایید.

به عنوان مثال، استعلامِ خود ما به اشتباه نمایش داده شد که از طریق سامانه مربوط به دانشگاه آزاد که در تصویر با علامت پیکان مشخص شده است، درخواست اصلاحِ اطلاعات را ثبت نمودیم.

مرحله نمایش مدرک تحصیلی

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر یونیت لینک، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات