1,736 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه گوشی آیفون و سامسونگ سامان

خرید بیمه گوشی آیفون و سامسونگ سامان

بیمه گوشی آیفون و سامسونگ سامان، همانطور که میدانید هزینه های تعمیر گوشی های همراه مخصوصاً برند هایی مانند اپل و سامسونگ بسیار سرسام آور است. به عنوان مثال در صورت ورود آب به گوشی موبایل شما و آسیب به بُرد دستگاه و یا در صورتی که نوسان برق ورودی به دستگاه هنگام شارژ موجب آسیب به بُرد دستگاه شود ضمانتنامه تلفن همراه خریداری شده مسئولیتی در قبال ندارد. لذا شرکت های بیمه از جمله بیمه سامان تصمیم به تحت پوشش قرار دادن مواردی که در موبایل و تبلت ها تحت گارنتی نمی باشند، تحت عنوان بیمه موبایل گرفتند. همانطور که متوجه شدید بیمه ای با عنوان بیمه موبایل آیفون و … وجود ندارد و همه گوشی های هوشمند در انواع برند ها مانند هوآوی، شیائومی، ال جی و … می توانند تحت پوشش بیمه تلفن همراه قرار بگیرند. همچنین لازم به ذکر است به دلیل جستجوی برخی کاربران با عبارت بیمه گوشی سامسونگ یا .. ما از این عنوان برای مطلب خود استفاده نمودیم.

صفحه نمایش (تاچ و ال سی دی) آیفون 13 را در گوگل جستجو کردیم و از سایت ترب متوجه شدیم رنج قیمتی همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است بین 8,500,000 تا 14,800,000 تومان متغیر است. لذا این هزینه های گزاف خرید بیمه نامه مذکور را برای گوشی های همراهِ گران قیمت، امری بسیار منطقی می کند.

پوشش شکستگی بیمه موبایل

بیمه گوشی آیفون و سامسونگ چه مواردی را تحت پوشش دارد؟

تمامی پوشش هایی که در بیمه تلفن همراه شرکت سامان وجود دارد از جمله شکستن صفحه نمایش و به طور کلی موبایل، ورود آب به دستگاه، آسیب به موبایل بر اثر طوفان، آتش سوزی و… شامل حال موبایل های آیفون و موبایل های سامسونگ نیز می شود. همانطور که پیشتر ذکر شد بیمه تلفن همراه صرفاً مخصوص یک برند خاص نیست.

برای آگاهی کامل از پوشش ها و همچنین مورادی که تحت پوشش این بیمه نامه نمی باشند وارد لینک خرید بیمه گوشی همراه سامان که در ابتدای مقاله قرار داده شده شوید. در این لینک هم می توانید با دریافت کد تخفیف مخصوص نمایندگی ها اقدام به خرید بیمه نامه نمایید و هم از شرایط بیمه نامه مذکور با خبر شوید.

بیمه خانه سایت خرید اینترنتی بیمه

سایت بیمه خانه در زمینه ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش بیمه به صورت اینترنتی  فعالیت می نماید. لذا شما می توانید بیمه هایی مانند بیمه نامه مسئولیت، خرید بیمه آتش سوزی، بیمه آسانسور و … از این سامانه به صورت آنلاین تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات