13,524 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی سامان اقساطی

بیمه تکمیلی قسطی سامان

بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی سامان اقساطی، بیمه درمان تکمیلی شرکت سامان به دو نوع بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی (با نام بیمه تکمیلی خانواده سامان) تقسیم می شود. بیمه درمان تکمیلی در ابتدا تنها به صورت گروهی از طرف شرکت های بیمه ارائه می گردید. اما مدتی بعد این رشته بیمه ای توسط چند شرکت بیمه ای از جمله شرکت بیمه سامان به صورت انفرادی به متقاضیان این بیمه نامه فروخته شد. در حال حاضر بیمه مذکور در سامانه های معتبر فروش آنلاین معمولاً از دو شرکت بیمه تعاون و شرکت بیمه سامان به کاربران ارائه می گردد. البته لازم به ذکر است بیمه کارآفرین نیز این بیمه نامه را به صورت انفرادی عرضه می کند.

بیمه درمان انفرادی و گروهی سامان هم به صورت نقد و هم اقساط بدون آنکه در حق بیمه تغییری ایجاد شود فروخته می شود. برای تهیه بیمه نامه مذکور به صورت نقد یا اقساط از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

همچنین جهتِ مشاهده طرح ها و آگاهی از قیمت و پوشش های بیمه درمان تکمیلی سامان، با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

شرایط بیمه تکمیلی اقساطی سامان چیست؟

همانطور که پیشتر هم ذکر شد حق بیمه طرح های انفرادی بیمه سامان در خرید نقد و اقساط هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. شرایط قسطی شدن بیمه نامه مذکور به این صورت است که ابتدا 30% مبلغ را نقدی و مابقی را در مدت زمان 6 ماه با 6 عدد چک ماه به ماه و یا 3 عدد چک به صورت دو ماه به ماه قسطی پرداخت می نمایید.

بیمه تکمیلی سامان در چند طرح ارائه می گردد

بیمه درمان انفرادی سامان در طرح های متنوعی که در تعداد و همچنین سقف پوشش ها با یکدیگر تفاوت دارند، برای افراد با نیازها و توان مالی مختلف ارائه می شود. طرح های بیمه درمان خانواده این شرکت عبارتند از طرح افرا، سپیدار، سرو و عقیق، که برای مشاهده طرح ها و مقایسه آنها با یکدیگر و همچنین ثبت سفارش هر یک میتوانید از طریق آدرسی که پیشتر قرار داده است اقدام نمایید.

پوشش های بیمه درمان تکمیلی سامان

برای مشاهده پوشش ها و سقف تعهدات بهتر است به لینک های قرار داده شده مراجعه نمایید. اما برای آگاهی کلی شما عزیزان همه پوشش های موجود را بیان می کنیم. لازم به ذکر است همه طرح های بیمه درمان خانواده این شرکت پوشش های ذیل را به صورت کامل ندارند. به عنوان مثال پوشش نازایی، سمعک و رفع عیوب انکساری دو چشم در طرح جامع تحت پوشش قرار ندارند.

دوره انتطار بیمه تکمیلی سامان  چقه مدت است؟

پوشش ها درمان خانواده سامان
پوشش بیمارستانی
عمل جراحی
جراحی مجاز سرپایی
زایمان
نازایی
پاراکلینیکی گروه یک
پاراکلینیکی گروه دو
ویزیت دارو
خدمات آزمایشگاهی
آمبولانس شهری وبین شهری
رفع عیوب انکساری دو چشم
سمعک
دندانپزشکی

بهترین طرح بیمه درمان خانواده سامان

طرح های بیمه درمان خانواده شرکت سامان همانطور که پیشتر هم ذکر شد در تعداد پوشش ها و سقف تعهدات پوشش ها با یکدیگر فرق می کنند و همچنین حق بیمه هر طرح متناسب با موارد ذکر شده متفاوت است. لذا شما باید با توجه به توان مالی و شرایط خودتان بهترین طرح ها برای خرید را انتخاب نمایید. اما اگر قرار باشد طرحی که همه پوشش ها با بالاترین تعهدات مالی را دارا است معرفی نماییم باید بگوییم آن طرح، طرح افرا بیمه سامان است.

چرا بیمه درمان تکمیلی بخریم؟

بیمه های درمان پایه مانند تأمین اجتماعی هزینه های درمانی شما را تا حد قابل توجهی تحت پوشش قرار می دهند. اما بیمه های تکمیلی در کنار بیمه های درمان پایه به عنوان یک مکمل خوب عمل می کنند و علاوه بر اینکه شما می توانید به مراکز خصوصی تحت پوشش بیمه نامه مراجعه نمایید از پوشش مالی بیشتری نیز برخوردار هستید. یعنی در صورتی که به مرکز درمانی مراجعه نمایید که تحت پوشش هر دو بیمه نامه باشند، شما هم از بیمه تأمین اجتماعی خود استفاده می کنید و هم مابقی هزینه را تا سقف تعهد ذکر شده از بیمه درمان انفرادی خود می گیرید.

بیمه خانه سامانه آنلاین بیمه

بیمه خانه سامانه بیمه آنلاین است که انواع رشته های بیمه ای مانند بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موبایل، بیمه آسانسور و … را به طور آنلاین عرضه می کند. برای دریافت مشاوره بیمه ای از طریق برنامه واتساپ موجود در سایت اقدام نمایید.

4 دیدگاه دربارهٔ «بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی سامان اقساطی»

  1. امیرمیرزاجانی

    میخوام بیمه تکمیلی برای خواهرم بگیرم قسطی چند وقت هرچی میزنم تو سایتتون معلوم نیست اصلا چجوریه هیچ کس پاسخگو نیست اگه الکیه خالی بندیه بگید دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »