420 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

بیمه مسئولیت مدیران مهدکودک

بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک - بیمه خانه

بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک، بیمه ای که مسئولیت مدیران مهد کودک را در برابر کودکان در صورت بروز حادثه جانی تحت پوشش قرار می دهد. در مدت زمانی که کودکان در مهد کودک نگهداری می شوند در صورت بروز حادثه بدنی برای آن ها و مسئول شناخته شدن مدیران آن مجموعه در قبال حادثه، در صورت داشتن بیمه مذکور خسارت وارد شده به کودک توسط شرکت بیمه پرداخت می گردد.

همچنین لازم به ذکر است امکان تحت پوشش قرار گرفتن در قبال خسارات احتمالی برای برگزاری تورهای یک روزه مهد کودک ها در بیمه نامه مسئولیت وجود دارد.

شرایط بیمه مسئولیت مدیران مهدکودک

برای اطلاع کامل از شرایط بیمه فوق لازم است تا شرایط بیمه نامه را مطالعه نمایید. این شرایط می تواند در شرکت های بیمه مختلف تا حدودی متفاوت باشد.

به عنوان مثال در  مواردی که خسارت ناشی از عمد یا تقلب بیمه گذار باشد خسارت مذکور تحت پوشش شرکت بیمه قرار نمی گیرد. همچنین در صورت مسمویت غذایی شرکت بیمه مسئولیتی نمی پذیرد. خسارت ناشی از جنگ و … تحت پوشش این بیمه نامه قرار ندارد. همچنین در صورت استفاده مهد کودک از سرویس حمل و نقل، مسئولیت سرویس تحت پوشش بیمه نامه قرار نمی گیرد. خسارات ناشي از آتش سوزی و بلایای طبیعی مانند سیل، طوفان، زلزله و … از شمول تعهدات این بیمه نامه مستثنی است.

همانطور که پیشتر ذکر شد برای آگاهی از موارد مذکور باید هنگام خرید بیمه نامه شرایط مخصوص آن شرکت بیمه را در خصوص بیمه مسئولیت مهد کودک مطلالعه نمایید.

عوامل موثر حق بیمه در بیمه مسئولیت مهد کودک

مواردی مانند مدت بیمه نامه، ظرفیت مهد کودک، سقف تعهدات خریداری شده مانند هزینه پزشکی یا غرامت فوت و نقص عضو، نگهداری کودکان استثنائی یا شیرخوار و … از عوامل تعیین کننده حق بیمه در بیمه نامه مذکور می باشند.

خرید اینترنتی بیمه از بیمه خانه

برای خرید اینترنتی بیمه از سامانه بیمه خانه تنها کافی است سفارش خود را در خصوص بیمه مورد نظر ثبت نمایید. بیمه خانه انواع مختلف رشته های بیمه ای مانند بهترین بیمه عمر، بیمه آتش سوزی سامان، خرید بهترین بیمه موبایل، بیمه مسئولیت مدنی، خرید بیمه آسانسور و … را به مشتریان خود ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »