1,947 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir می باشد. در سامانه نوبت دهی مراکز تعویض پلاک خدمات متعددی از جمله دریافت نوبت آنلاین جهتِ تعویض پلاک فراهم می باشد. لذا جهتِ ورود به سامانه مذکور با فشردن دکمه ذیل اقدام نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دقت بفرمایید: سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه معرفی شده ندارد و این مطلب صرفاً جهتِ اطلاع رسانی منتشر شده است. امیداواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

نحوه دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک

راهنمای اخذ نوبت در خود سامانه به صورت فیلم آموزشی قرار داده شده است. لذا با کلیک بر روی گزینه راهنمای اخذ نوبت در قسمت فهرستِ سامانه، قابل مشاهده است. اما به صورت خلاصه و مختصر مراحل را خدمتتان توضیح میدهیم. بعد از ورود به سامانه، همانطور که در تصویر با علامت پیکان مشخص گردیده است، ابتدا باید در سامانه ثبت نام نموده و سپس وارد سامانه شوید.

بعد از ورود به سامانه، همانطور که در تصویر قابل مشاهده است بعد از انتخاب شهر و استان از قسمتِ تمام خدمات گزینه نقل و انتقال را انتخاب نموده و از بخش همه وسایل نقلیه، نوع وسیله نقلیه خود را مانند (سواری شخصی، تاکسی، موتور سیکلت و ..) انتخاب نمایید.

نحوه دریافت نوبت مراکز تعویض پلاک

در ادامه با انتخابِ مرکزِ تعویضِ پلاکِ دلخواه خود، انتخاب تاریخ و زمان، وارد نمودن پلاکی که روی خودرو نصب می باشد و … مراحل دریافت نوبت را به انتها رسانده و در نهایت با پرداخت مبلغ مشخص شده، آن را نهایی می نمایید.

نکته: قبل از دریافتِ نوبتِ تعویض پلاک، بایستی خلافی خودرو صفر باشد. لذا بعد از پرداختِ خلافی، اقدام به اخذ نوبت نمایید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه شخص ثالث، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه آتش سوزی  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات