3,435 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

دریافت نوبت آنلاین شعب بانک ملت

دریافت نوبت آنلاین شعب بانک ملت

دریافت نوبت آنلاین شعب بانک ملت از طریق سامانه بستامِ بانک ملت، به سادگی و با گذراندن چند مرحله امکان پذیر است. سامانه بَستامِ بانک ملت، خدمات غیر حضوریِ متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که یکی از این خدمات، نوبت دهی غیر حضوری یا همان آنلاین جهت امور بانکی در شعب است.  با دریافت نوبت غیر حضوری در واقع مشتریان نوبت خود را جهت مراجعه به شعبه مورد نظر از قبل رزرو می نمایند. به عبارت دیگر در زمان مراجعه به شُعَب، دیگر نیازی به دریافت نوبتِ کاغذی از دستگاه موجود در شعبه را ندارند.

مراحل دریافت نوبت آنلاین شعب بانک ملت از سامانه بستام

همانطور که متوجه شدید، اولین مرحله جهت دریافت نوبت آنلاینِ شعبِ بانک ملت، مراجعه به سامانه بستام است. لذا با فشردن دکمه ذیل وارد سامانه بستام قسمتِ مربوط به نوبت دهی شده و همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، دکمه دریافت نوبت شعبه را انتخاب نمایید. 

دکمه دریافت نوبت شعبه را انتخاب نمایید.

بعد از فشردن دکمه دریافت نوبت شعبه، به صفحه ذیل منتقل شده و بایستی 6 مرحله را سپری نمایید. در مرحله اول که مرحله ورود اطلاعات است بایستی کد ملی و شماره همراه خود بعلاوه عبارت امنیتی مشخص شده را در قسمت های مربوطه وارد نموده و دکمه ادامه را بفشارید.

مرحله ورود کد ملی و شماره همراه

در ادامه یک کد اعتبار سنجی به شماره همراه وارد شده در مرحله قبل پیامک می گردد. لذا کد دریافتی را در قسمت مربوطه وارد نموده و دکمه تایید را بفشارید. 

مرحله ورود کد اعتبار سنجی

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، بعد از وارد نمودن کد اعتبار سنجی، وارد مرحله انتخاب شعبه می شوید. در این مرحله بایستی تاریخی که قصد مراجعه حضوری دارید بعلاوه شعبه مورد نظر را انتخاب نمایید. در ادامه با فشردن دکمه تایید، به مرحله بعد بروید.

مرحله انتخاب تاریخ مراجعه و شعبه مورد نظر بانک

در مرحله چهارم یعنی مرحله اطلاعات شعبه، همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، اطلاعاتِ شعبه تعیین شده، نمایش داده می شود. لذا بعد از مشاهده با فشردن دکمه ادامه به مرحله بعد بروید.

مرحله نمایش اطلاعات شعبه

در ادامه وارد مرحله پنجم یعنی مرحله نوبت دهی شده و بایستی زمان مراجعه به شعبه را تعیین نمایید. بعد از تعیین زمان حدودی و زمان رزرو، دکمه تایید را انتخاب نموده و به مرحله رسید بروید.

تعیین زمان مراجعه

در نهایت با ورود به مرحله رسید با پیغام نوبت شما با موفقیت ثبت گردید مواجه شده و رسیدِ نوبتِ رزرو شده خود را مشاهده می نمایید. توجه داشته باشید در پیغامی که برایتان نمایش داده می شود، بیان شده که در زمان مراجعه به شعبه، بایستی از طریق منوی اعلام حضور/ حذف نوبت رزرو شده/فرم نظرسنجی، حضورِ خود را اعلام نمایید. در ادامه این مورد را آموزش می دهیم.

رسید نوبت رزور شده بانک

بعد از مراجعه حضوری به شعبه بایستی مجدد به سامانه بستام، قسمت نوبت دهی مراجعه نموده و با فشردنِ دکمه اعلام حضور/حذف نوبت رزرو شده/فرم نظرسنجی، حضور خود در شعبه را اعلام نمایید. 

فشردن دکمه اعلام حضور/حذف نوبت رزرو شده/فرم نظرسنجی

سپس همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید نوبتِ رزرو شده شما، همراه با دو گزینه، اعلام حضور و حذف برایتان نمایش داده می شود. لذا با فشردن دکمه اعلام حضور که با علامت پیکان مشخص نموده ایم، نسبت به اعلامِ حضورِ خود در شعبه، اقدام نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید با انتخاب دکمه حذف، نوبت رزرو شده را حذف نمایید.

انتخاب گزینه اعلام حضور و یا حذف نوبت رزرو شده

امیداواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشار مطالب پرمخاطب و کاربردی در موضوعات مختلف از جمله، بیمه و بانک است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر،    بیمه مسئولیت،    بیمه موبایل،    بیمه آتش سوزی و … از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات