11,977 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

کد دستوری استعلام اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل

کد دستوری استعلام اینترنت همراه اول، ایرانسل، رایتل

کد دستوری استعلام اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل، همراه با آموزش تصویری در این مطلب تهیه شده است. لازم به ذکر است برای استفاده از کد های دستوری نیازی به اینترنت نمی باشد. برای آگاهی از کد های دستوری هر 3 اپراتور با ما در این مطلب همراه باشید.

جهت خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

کد دستوری استعلام مانده اینترنت همراه اول

کد دستوری استعلام مانده اینترنت

جهت استعلام وضعیت اینترنت سیم کارت های همراه اول، کد دستوری #0*100* را با خط همراه اول خود در قسمت شماره گیر تلفن همراه وارد نموده و دکمه تماس را بفشارید.

همچنین از طریق برنامه یا سامانه همراه من، می توانید علاوه بر وضعیت اینترنت از خدمات دیگر آن استفاده نمایید.

شماره گیری کد دستوری #0*100*

پس از شماره گیری کد دستوری (USSD) فوق، پیغام (درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک اعلام خواهد شد) برایتان نمایش داده می شود.

نمایش پیغام درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال می گردد.

در نهایت پیامکِ وضعیتِ بسته اینترنت از اپراتور همراه اول، برایتان ارسال می گردد.

ارسال پیامک وصغیت اینترنت از اپراتور همراه اول

کد دستوری استعلام اینترنت ایرانسل

کد دستوری استعلام مانده اینترنت ایرانسل

با شماره گیری کد دستوری #1*4*1*555* با سیم کارتِ ایرانسل در تلفن همراه، از باقیمانده حجم و زمان اینترنت خود آگاهی حاصل فرمایید. لازم به ذکر است علت طولانی شدن کد فوق، کوتاه نمودنِ مسیرِ استعلام است. لذا بعد از شماره گیری کد دستوری مذکور دیگر نیازی به ارسال اعداد دیگر نمی باشد.

از طریق برنامه یا سامانه ایرانسل من، مانند همراه من در اپراتور همراه اول، امکان آگاهی از مانده اینترنت سیم کارت های ایرانسل در کنار استفاده از خدمات دیگر موجود است.

شماره گیری کد دستوری #1*4*1*555*

همچنین مشترکین اعتباری ایرانسل علاوه بر کد دستوری فوق، می توانند با شماره گیری کد دستوری #10*141* که در تصویر ذیل هم قابل مشاهده است، اقدام کنند.

شماره گیری کد دستوری #10*141*

کد دستوری استعلام اینترنت رایتل

مد دستوری استعلام اینترنت رایتل

مشترکین اپراتور رایتل جهتِ مشاهده مانده اینترنتِ خود، همانطور که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، می توانند از کد دستوری #2*144* استفاده نمایند.

مشترکین رایتل با استفاده از برنامه یا سامانه رایتل من علاوه بر آگاهی از باقیمانده اینترنت، از خدمات دیگر نیز می توانند بهره مند گردند.

شماره گیری کد دستوری #2*144*

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت انتشار مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات