865 بازدید
تخفیف بیمه ای از ماه رجب تا رمضان

روش های استعلام خلافی خودرو

روش های استعلام خلافی خودرو - بیمه خانه

روش های استعلام خلافی خودرو، روش های گوناگونی مانند استفاده از پیامک، سایت های آنلاین، شماره تماس و … برای استعلام خلافی خودرو وجود دارد که در ادامه به این روش ها خواهیم پرداخت. همچنین لازم به ذکر است خلافی خودرو با جرایمی مانند جرایم طرح کاهش آلودگی هوا متفاوت است. مدتی جریمه های کاهش آلودگی هوا و طرح ترافیک به شهرداری ارجاع داده شده است. برای این منظور نیز باید در سامانه تهران من ثبت نام نمایید و جرایم خود را بپردازید.

استعلام خلافی خودرو با پیامک

روش پیامکی یکی از ساده ترین روش ها برای استعلام خلافی خودرو می باشد. در این روش شما شماره VIN خودرو را به سرشماره 1101202020 ارسال نمایید. به این صورت نتیجه به همراه شناسه قبض و پرداخت برایتان ارسال خواهد شد.

استعلام خلافی خودرو از طریق تلفن گویا

یکی دیگر از راه های استعلام خلافی تماس با شماره 88288888-021 می باشد. 

استعلام خلافی خودرو به صورت آنلاین

برای استعلام به صورت آنلاین تنها کافی است عبارت استعلام خلافی خودرو یا موتور را وارد نمایید. از طریق سایت هایی که در نتایج اولیه مانند سایت قبضینو مراجعه نمایید.

کد ussd استعلام خلافی خودرو

کد ussd استعلام خلافی خودرو، برای استعلام وضعیت خلافی خودرو راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از کد ussd یا همان #عدد* می باشد. کد های یو اس اس دی قابل استفاده در گوشی های موبایل از طریق سیم کارت می باشند. کد دریافت خلافی وسایل نقلیه #110* می باشد. البته این کد در حال حاضر به سیم کارت های همراه اول خدمات ارائه می دهد.

ابتدا کد #110* را در تلفن همراه خود در قسمت شماره تماس وارد نمایید و زدن دکمه تماس آن را بگیرید.

ستاره 110 مربع کد استعلام خلافی - بیمه خانه

بعد از وارد کردن کد مذکور گزینه های ذیل برای شما ظاهر می گردد. در این مرحله با انتخاب گزینه 1، به این صورت که عدد 1 را تایپ نمایید روی گزینه send بزنید، وارد مرحله بعد می شوید.

استعلام خلافی خودرو - بیمه خانه

در این مرحله گزینه استعلام خودرو برایتان ظاهر می گردد. مجدد گزینه 1 را ارسال نمایید.

خلافی خودرو با کد ussd - بیمه خانه

در نهایت شما کد VIN خودروی خود را باید وارد نمایید. کد VIN در پشت کارت خودروی شما نوشته شده است. آن را وارد نمایید و در نهایت به این ترتیب گزینه ها را ادامه دهید.

کد VIN برای استعلام خلافی خودرو - بیمه خانه

خرید آنلاین بیمه خودرو

برای خرید آنلاین بیمه خودرو باید از سامانه های مربوطه مانند بیمه خانه اقدام نمایید. در سامانه خرید اینترنتی بیمه خانه انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی سامان، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت و … ارائه می گردد. برای مشاوره آنلاین نیز از طریق واتساپ موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «روش های استعلام خلافی خودرو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه هدا (هویت و دسترسی ایرانیان)
سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api

سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api سامانه هدا auth.ncr.ir/hooda-api می باشد. سامانه هُدا (هُویت و دسترسی ایرانیان) امکان اعتبار سنجی اقلام هویتی شهروندان را در فضای مجازی فراهم

بیشتر بخوانید »