39,571 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

ترند چیست؟ ترند در فضای مجازی چیست؟

ترند چیست؟ ترند در فضای مجازی چیست؟| بیمه خانه

ترند چیست؟ تِرِند (trend) در لغت به معنای روند است. این اصلاح از دنیای مُد و فشن آمده و مدتی است وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شده است. ترند در دنیای مُد به معنای روند جدیدی است که در یک بازه زمانی خاص بسیار دیده شود. ترند در دنیای مد به نسبت ترند در فضای مجازی عمر طولانی تری دارد و ممکن است یک فصل ادامه داشته باشد. تفاوت مد و ترند در این است که ترند در حال معرفی شدن است و در صورت استقبال ممکن است تبدیل به مد و فراگیر شود ولی مد در حال حاضر معرفی شده، فراگیر و مورد توجه است. ترند یک مرحله قبل از مد است و می توان آن را ابزاری دانست برای ایجاد مد که از آن در این حوزه استفاده می شود.

ترند در فضای مجازی چیست؟

ترند در فضای مجازی نیز به معنای فراگیر شدن است. به عنوان مثال موضوعی در یک بازه زمانی در اینستاگرام بسیار رواج پیدا میکند و و به اصطلاح ترند می شود. در توییتر نیز به توئیت ها یا موضوعاتی که در یک زمینه مشخص در یک بازه زمانی خاص مثلاً یک روز با مشارکت زیاد کاربران همراه میشود ترند می گویند. ترندها در فضای مجازی به سرعت منقضی شده و جای خود را به ترند های دیگر می دهند.

بیمه خانه چیست؟

بیمه خانه نیز یک سامانه خرید آنلاین بیمه است. شما می توانید انواع بیمه از جمله   بیمه عمر،    بیمه مسافرتی،    بیمه شخص ثالث،    بیمه مسئولیت،    بیمه آتش سوزی و زلزله و .. را از بیمه خانه تهیه فرمایید. همچنین می توانید قبل از خرید بیمه مورد نظرتان از مشاوران بیمه خانه مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

2 دیدگاه دربارهٔ «ترند چیست؟ ترند در فضای مجازی چیست؟»

  1. مطلبای خوبی که تو سایتتون میذارین قابل تقدیره. خیلی ممنونم که دارین سعی میکنین کار مردم رو راه بندازین. اینقدر اینترنت تو زندگی مردم نقش پر رنگی پیدا کرده که حتی دیگه واس لوله بازکنی برچسب ها بی معنا شدن و کسی دیگه نمیره روی در و دیوار دنبال لوله بازکن بگرده. خیلی از کتاب ها الان آنلاین پیدا میشن و واسه آموزش دیدن خیلی از کارها نیازی نیست بریم دنبال کلاسهای حضوری. واقعا ازتون ممنونم که کار رو برامون راحت تر کردین. من الان دیگه همه کارام از پیدا کردن آموزش های ساده تا چاه بازکنی خونم رو اینترنتی اوکی میکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات