319 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

کد دستوری خرید اینترنت همراه اول #100*

کد دستوری خرید همراه اول

کد دستوری خرید اینترنت همراه اول #100* است که با شماره گیری آن در گوشی همراه، می توانید برای خرید بسته های اینترنت همراه اول اقدام نمایید.در ادامه به صورت تصویری مراحل خرید بسته های اینترنت را دنبال می کنیم. همچنین برای خرید بیمه درمان تکمیلی خانواده و یا گروهی و یا دریافت مشاوره، می توانید از طریق سامانه بیمه خانه اقدام نمایید.

آموزش تصویری خرید اینترنت همراه اول

ابتدا مانند تصویر ذیل کد دستوری مذکور را در گوشی همراه خود شماره گیری نمایید.

با شماره گیری کد دستوری #100* اقدام به خرید اینترنت همراه اول نمایید.

بعد از شماره گیری کد فوق، فهرستی که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید ظاهر می گردد. ما برای خرید بسته اینترنت یک ماهه عدد 2 را تایپ نموده و گزینه send یا همان تایپ را میفشاریم.

همچنین برای خرید بسته های ترکیبی (اینترنت، مکالمه، پیام) می توانید عدد 5 را ارسال نمایید. برای بسته های کمتر از یک ماه عدد 3، برای مدت زمان بیشتر عدد 4، عدد 6 هم برای مشترکین جدید همراه اول که تا به حال بسته خریداری نکرده اند دارای بسته های متنوعی است. در نهایت عدد دلخواه خود را ارسال نمایید.

مراحل خرید بسته اینترنت همراه اول از طریق کد دستوری

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، بسته های متنوعی همراه با قیمت برای شما ظاهر می گردد. لازم به ذکر است حرف ب موجود در فهرست نمایش داده شده مخفف بسته و حرف گ مخفیف گیگ یا همان حجم بسته می باشد. همچنین در صورتیکه بسته مورد نظر شما در فهرست ذیل نمی باشد با انتخاب عدد 5 و ارسال آن فهرستی شامل بسته های دیگر ظاهر می گردد. در نهایت عدد مورد نظر خود را تایپ نموده و گزینه ارسال را انتخاب نمایید.

بسته های اینترنت ماهانه همراه اول

در این مرحله از ما می خواهد تا در صورتی که قصد خریداری بسته را برای سیم کارتی که با آن کد دستوری را شماره گیری نموده ایم، داریم، عدد 1 را تایپ و در غیر این صورت، شماره مورد نظر را ارسال نماییم.

عدد 1 را جهت تایید و یا شماره همراه مورد نظر خود را وارد نمایید.

همانگونه که در تصویر مشاهده می نمایید، بعد از انتخاب بسته، قیمت بسته مورد نظر با احتساب 9% مالیات به شما نمایش داده می شود. در صورت تأیید عدد 1 را ارسال نموده و منتظر پیامک تأییدیه خرید بمانید. به همین راحتی بسته مورد نظر خود را می توانید خریداری نمایید.

مرحله نهایی خرید بسته اینترنت همراه اول

خرید بسته اینترنت سیم کارت همراه اول از طریق برنامه همراه من

یکی از راه های مناسب خرید بسته اینترنت برای سبم کارت های همراه اول، دانلود برنامه کاربردی (اپلیکیشن) همراه من است. با عضویت در این برنامه علاوه بر امکانات زیاد آن، مانند پرداخت قبض، مشاهده موجودی بسته اینترنت، بسته مکالمه و … به سهولت می توانید بسته اینترنت و یا سایر بسته ها را مانند مکالمه و .. تهیه نمایید.

خرید بسته اینترنت از طریق سایت همراه اول

علاوه بر مسیر های فوق جهت خرید بسته ای اینترنت، می توانید از طریق سایت همراه اول اقدام نمایید. جهت ورود به این سامانه می توانید از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

سامانه بیمه خانه

بیمه خانه سامانه ای جهت مشاوره و خرید آنلاین انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت و … می باشد. لذا برای مشاوره و خرید بیمه از طریق دکمه ذیل وارد سامانه فروش بیمه خانه شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «کد دستوری خرید اینترنت همراه اول #100*»

  1. با سلام چه خوب است هنگام خرید بسته اینترنت همراه اول از امتیاز های باشگاه نیز بتوانبم استفاده کنیم بنده 200 امتیاز شاید هم بیشتر دارم که متاسفانه در خرید بسته ها لحاظ نمیشود ………………………………………اگر بشود سعی به جمع آوری امتیاز در باشگاه خواهم کرد (پرداخت قبض موبایل تا تاریخ ششم هر ماه وسایر مسایل امتیاز اور دیگر ) البته فقط خواستم نظرم را بگویم اگر مقدور هست …………………بنده تا بحال وارد این بحث نشده ام وتکراری نیست

    1. سلام خدمت شما، کاربر گرامی مجله بیمه خانه مطالب خود را جهت اطلاع عموم منتشر می نماید و ارتباطی با موضوعات منتشر شده ندارد. در واقع مجله بیمه خانه ارتباطی به اپراتور همراه اول ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات