11,024 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

نحوه ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی در این مطلب همراه با تصاویر و جزئیات آموزش داده شده است. با ثبت نام در سامانه اطلاعات کاربران تأمین اجتماعی، امکانِ استفاده از خدمات غیر حضوریِ پایه ای سازمان تامین اجتماعی مانند درخواست دفترچه بیمه، بازرسی، مشاهده سوابق، فیش حقوقی، انواع استعلامات و … خواهید بود. لازم به ذکر است، جهت استفاده از خدمات حقوقی این سامانه مانند ارسال لیست بیمه، نیاز به مراجعه به شعبه و تکمیل فرم های تعهد نامه است.

جهتِ خرید و اطلاع از طرح های بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی سامان از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

مراحل ثبت نام در سامانه تأمین اجتماعی

جهت ثبت نام در سامانه اطلاعات کاربران تامین اجتماعی که سامانه ثبت نام تامین اجتماعی می باشد، ابتدا باید با فشردن دکمه ذیل وارد صفحه ثبت نامِ سامانه شوید. لذا بعد از مطالعه آموزش تهیه شده، از طریق دکمه ذیل وارد صفحه ثبت نام شده و با انتخاب گزینه اشخاص حقیقی به مرحله بعد بروید.

مراحل ثبت نام در سامانه اطلاعات کاربران تامین اجتماعی

در این مرحله همانطور که در تصویر ذیل مشخص است باید کد ملی و شماره همراه خود را در قسمت های مربوطه که مشخص شده اند، وارد نموده و دکمه مرحله بعد را بفشارید. دقت داشته باشید شماره همراه وارد شده بایستی در مالکیت دارنده کد ملی باشد. به عبارت دیگر باد شماره همراه شما به نام خودتان باشد.

کد ملی و شماره همراه خود را وارد نمایید.

در مرحله اطلاعات شناسنامه بایستی اطلاعات هویتی خود را که مطابق با  اطلاعات شناسنامه شما باشد را وارد نموده و دکمه مرحله بعد را بفشارید.

نکته: در صورتیکه دارای کد ملی و شماره شناسنامه یکسان هستید باز هم هر دو قسمت را با مقدار یکسان پر نمایید.

مرحله اطلاعات شناسنامه

مرحله اطلاعات تماس یک مرحله اختیاری است و شما می توانید بدون وارد نمودن پست الکترونیک (ایمیل) و ثبت آدرس، با فشردن دکمه مرحله بعد به مرحله گذرواژه بروید. 

مرحله اطلاعات تماس

البته در صورت دلخواه می توانید هم پست الکترونیک خود را وارد نموده و هم با فشردن دکمه ثبت آدرس تا 3 آدرس پستی را وراد نمایید.

اضافه نمودن آدرس پستی به صورت اختیاری

در مرحله چهارم باید گذرواژه دلخواه خود را مطابق شرایط مُندَرج در سامانه که در تصویر هم مشخص شده است، انتخاب نمایید. پس از انتخاب گذرواژه، برای ورود به سامانه بایستی از آن استفاده نمایید.

مرحله انتخاب گذرواژه

در نهایت باید اطلاعات هویتی خود را بررسی و در صورت تایید دکمه تایید و ثبت نام را بفشارید و ثبت نام خود را نهایی فرمایید.

مرحله تایید اطلاعات هویتی

بعد از فشردن دکمه تایید و ثبت نام با پیغامِ ثبت نام شما با موفقیت انجام شد، مواجه می شوید. 

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.

امیداوریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

همچنین میتوانید مطلب آموزشیِ مشاهده سوابقِ بیمه تامین اجتماعی را که در مجله بیمه خانه تهیه شده است، مطالعه نمایید. 

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت اطلاع رسانی و انتشار مطالب آموزشی و پرمخاطب در حوزه های مختلف از جمله موارد مربوط به بیمه می باشد. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه می باشد. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه موبایل، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و … با فشردن دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات