1,397 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

استعلام اصالت سند مالکیت با سامانه ثبت من

استعلام اصالت سند مالکیت با سامانه ثبت من

استعلام اصالت سند مالکیت با سامانه ثبت من امکان پذیر است. در سامانه ثبت من خدمات متعددی از جمله، مالکیت معنوی، ازدواج و طلاق، اسناد رسمی، ثبت شرکت های غیر تجاری و … ارائه می گردد که یکی از این خدمات تصدیق اصالت سند مالکیت می باشد. لذا جهت اطمینان از اصالت سند مالکیت خود با فشردن دکمه ذیل وارد سامانه استعلام سند شوید. 

همچنین در سامانه ثبت می توانید امکان استعلام اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی وجود دارد که جهت انجام این مورد به آدرس اینترنتی قرار داده شده (متن آبی رنگ) مراجعه نمایید.

جهتِ خرید و آگاهی از طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و خانواده سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

بعد از ورود به سامانه مذکور با صفحه ذیل روبرو می شوید. لذا همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید با وارد نمودن اطلاعات درخواستی مانند کد ملی، شماره اصلی مندرج در سند، شماره دفتر املاک الکترونیک یا همان شناسه یکتای سند و …نسبت به استعلام اصالت سند خود اقدام نمایید.

نحوه استعلام اصالت سند مالکیت

لازم به ذکر است، اطلاعاتِ درخواستی مانند شماره اصلی و فرعی، واحد ثبتی و… همگی در سند مالکیت ذکر شده اند. همچنین وارد نمودن اطلاعتی که با ستاره قرمز رنگ مشخص شده اند الزامی است و نیازی به وارد نمودن شماره فرعی نمی باشد.لازم به ذکر است، در صورتیکه نمیدانید شماره دفتر املاک الکترونیکی در کجای سندِ تک برگ قرار دارد، می توانید مطلب مذکور را مشاهده نمایید.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر یونیت لینک، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل، بیمه دوچرخه  و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات