127,539 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور gfloursale.banksepah.ir می باشد. سامانه یکپارچه مدیریتِ آردِ کشور با همکاری شرکتِ مادر تخصصیِ بازرگانیِ دولتیِ ایران و بانک سپه راه اندازی شده است. لذا اصنافِ مشمولِ خریدِ آردِ یارانه ای می توانند با ورود به این سامانه، سفارش خود را ثبت نمایند.

نحوه ورود و خرید آرد از سامانه آرد کشور

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید جهت ورود به سامانه مدیریت آرد کشور بایستی با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور اقدام نمایید.

نکته: برای ورود به سامانه و خرید آرد قبل از هر چیز بایستی با مراجعه به بانک سپه، نسبت به افتتاح حساب سپید و فعال نمودن سامانه دریافت رمز پیامکی اقدام نمایید. بعد از مراجعه به بانک سپه اطلاعات شما در سامانه ثبت و میتوانید وارد سامانه شوید.

نکته: نام کابری کُد نانوایی (کارتکس) و کلمه عبور کد ملیِ نانوا می باشد. در صورتیکه از سامانه سابق استفاده می نمودید از همان نام کابری و رمز عبور استفاده نمایید.

نحوه ورود به سامانه مدیریت آرد کشور

سامانه پاسخگویی بانک سپه: 1557

شماره تماس شرکت بازرگانی دولتی ایران: 021843990000

جهتِ آگاهی و خرید طرح های بیمه درمان تکمیلیِ انفرادی و گروهی سامان، از طریق دکمه ذیل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است سامانه بیمه خانه هیچ ارتباطی با سامانه معرفی شده ندارد و این مطلب صرفاً جهتِ اطلاع رسانی منتشر شده است. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. در صورت وجود هر نقصی در توضیحات، ما را مطلع سازید.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهت اطلاع رسانی و انتشار مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعات مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

9 دیدگاه دربارهٔ «سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور gfloursale.banksepah.ir»

    1. سلام دوست عزیز، اینجا نباید مشخصات خودتون رو بنویسید که… مطلب را مطالعه فرمایید. همچنین سامانه بیمه خانه ارتباطی با سامانه مدیریت آرد ندارد و این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است. سپاس

  1. سلطان فرحانی

    با سلام و احترام امیدوارم برنامه مصوب قانونی جدی و مستمر باشد و مردم را از مشکلات موجود ( صف های طولانی / درگیری هاو جر و بحث ها/ عدم رعایت نویت دهی آرد و…) راحت کند و بخصوص جلوگیری از گرفتن آرد با سهمیه و فروش آن به صورت آزاد توسط … گرفته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات