10,042 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

سامانه جستجوی اعضاء نظام پزشکی membersearch.irimc.org

سامانه جستجوی اعضاء نظام پزشکی

سامانه جستجوی اعضاء نظام پزشکی membersearch.irimc.org می باشد. لذا جهت استعلامِ اطلاعاتِ اعضاء جامعه پزشکی (پزشکان، دندان‌پزشکان، داروسازان، مامایی، علوم آزمایشگاهی، تغذیه و…) از طریق سامانه ذیل اقدام نمایید. با استعلامِ پزشکان از پروانه فعالیت، تخصص آن ها و.. آگاهی و اطمینان حاصل می نمایید.

نحوه استعلام اعضاء نظام پزشکی

جهت استعلام اعضاء نظام پزشکی، همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، بایستی در قسمت های مربوطه، برخی از اطلاعاتِ پزشکی که قصد استعلام وی را دارید، وارد نموده و دکمه جستجو را بفشارید. به عنوان مثال، شماره نظام پزشکی به همراه نام و نام خانوادگی  وی را وارد نموده و دکمه جستجو را بفشارید.

نحوه استعلام اعضاء نظام پزشکی

سپس همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، فردِ استعلام شده همراه با اطلاعاتِ مربوط به وی، نمایش داده می شود. در این مرحله با فشردنِ دکمه نمایش پروفایل، امکانِ مشاهده اطلاعاتِ بیشتر وجود دارد.

نتیجه استعلام پزشک

بعد از فشردن دکمه پروفایل، صفحه ذیل برایتان نمایش داده شده و می توانید از فعال بودن پروانه فعالیتِ پزشک اطمینان حاصل نموده و از مدرک تخصصی وی، آدرس مطب و … آگاهی حاصل نمایید.

مشاهده پروانه طبابت و رشته تخصصی پزشک

امیداورایم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مجله و سامانه بیمه خانه

مجله بیمه خانه بستری جهتِ اطلاع رسانی و انتشارِ مطالب آموزشی، پرمخاطب و کاربردی در موضوعاتِ مختلف است. سامانه بیمه خانه اما بستری جهتِ ارائه خدمات آنلاین بیمه یعنی مشاوره و فروش انواع بیمه است. لذا جهت دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه مانند بیمه عمر، بیمه عمر یونیت لینک، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل و … از طریق دکمه ذیل وارد سامانه شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «سامانه جستجوی اعضاء نظام پزشکی membersearch.irimc.org»

  1. من استعلام پزشکم رو گرفتم ولی میزنه پایان اعتبار (از تاریخ انقضا مجوز گذشته) این یعنی اینکه دکتر مورد تایید سازمان نظام پزشکی نیست؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات