408 بازدید
ما در کنار مردم مظلوم غزه هستیم

بیمه شخص ثالث دانا - خرید آنلاین و ارسال رایگان

بیمه شخص ثالث دانا - بیمه خانه

بیمه شخص ثالث دانا – خرید آنلاین و ارسال رایگان، بیمه دانا یکی از شرکت های معتبر بیمه ای که در سال 1400 توانست جایگاه سوم را در بین شرکت های بیمه ای از جهت سهم در بازار بیمه کشور کسب کند. 

بیمه دانا با 77 شعبه و بیش از 2400 نمایندگی در سطح کشور حدود 9% بازار بیمه کشور را در دست دارد. در بیمه شخص ثالث بیمه دانا با 73 شعبه خسارت و قیمت مناسب  جزو شرکت های خوب به حساب می آید.

خرید آنلاین بیمه دانا

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث شرکت دانا و نیز سایر شرکت های بیمه ای میتوانید از طریق سامانه بیمه خانه اقدام نمایید. برای ثبت سفارش خود بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید.

خرید بهترین بیمه شخص ثالث

برای خرید بهترین بیمه شخص ثالث باید به دو مورد کلیدی یعنی شرکت بیمه و پوشش مالی توجه گردد.

شرکت بیمه به جهت پرداخت خسارت حائز اهمیت است. شرکتی که فرآیند خسارت دهی آن طوری طراحی شده باشد که در کمترین زمان و مهمتر از آن به سادگی بیمه گذار بتواند خسارت وارد شده را به طور کامل دریافت نماید.

پوشش مالی نیز مسأله بسیار حائز اهمیتی به شمار می آید. پوشش مالی خسارات مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پرداخت می نماید. به عنوان مثال در صورت وقوع حادثه بیمه و مقصر شناخته شدن باید خسارت وارد شده به خودروی حادثه دیده را جبران نمود. به عنوان مثال در نظر داشته باشید که مبلغ 100 میلیون تومان خسارت به خودرویی که با آن تصادف نموده اید وارد شده است و پوشش مالی بیمه نامه شما حداقل پوشش مالی یعنی 20 میلیون تومان است. در این صورت شرکت بیمه تا سقف 20 میلیون تومان خسارت شما را پرداخت می نماید و پرداخت مابقی خسارت یعنی 80 میلیون تومان بر عهده شما می باشد. در صورتی که با پرداخت اندک مبلغی می توانستید پوشش مالی خود را تا سقف 100 میلیون تومان افزایش دهید.

درخصوص خودروهای لوکس نگران نباشید زیرا طبق قانونی که چند سالی است تصویب شده است خسارت وارد شده به خودروهای لوکس تا سقف قیمت گران ترین خودروی داخلی پرداخت می گردد. برای آگاهی بیشتر مقاله خسارت خودروی نامتعارف را مطالعه نمایید. 

خرید آنلاین انواع بیمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
سامانه نانینو nanino.ir
سامانه نانینو nanino.ir

سامانه نانینو nanino.ir سامانه نانینو nanino.ir می باشد. این سامانه که سامانه مدیریت هوشمند نان می باشد، جهتِ نظارت بر نانوایی ها و ارائه خدمات

بیشتر بخوانید »
سامانه کاتب kateb.ir
سامانه کاتب kateb.ir

سامانه کاتب kateb.ir سامانه کاتب kateb.ir می باشد. این سامانه جهتِ ارائه خدماتِ غیر حضوریِ ثبتی در خصوصِ اسناد رسمی، املاک و … راه اندازی

بیشتر بخوانید »